Beantwoord

Meerdere e-mails sim kaart aanvraag

  • 11 July 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Goedemorgen!

 

Gisteravond heb ik online geprobeerd een nieuwe simkaart aan te vragen. De website gaf toen meerdere keren aan dat er fout is bij het laden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik heb dit toen 4x geprobeerd en telkens gaf deze dezelfde melding. Nu blijkt achteraf dat de aanvraag wel succesvol is gedaan en heb ik hier 4 verschillende mails over ontvangen. Ik wil graag benadrukken dat ik slechts 1 simkaart wil ontvangen en hoop dat dit dus goed gaat. Het gaat om de aanvraag met Kenmerk: 3607/1.18407266.

Kan iemand hiernaar kijken?

icon

Beste antwoord door Dave 12 July 2021, 12:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @W cborg,

Ik heb zojuist op jouw andere topic gereageerd en voor beide topics heb ik nog wat gegevens nodig om dit verder op te kunnen pakken.

Reputatie 7
Badge +7

@W cborg,

 

Ik meen me te herinneren dat in de mail ook staat hoe en waar je dit eventueel kan annuleren. En eventueel anders even inloggen en kijken onder mijn bestellingen en dan de drie die je niet wenst annuleren. en anders zul je op een moderator moeten wachten.

Je kan het ook hier nagaan:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @W cborg 

Goed dat je dit hier meld. ik ga er vanuit dat een van de T-mobile community moderators je aanvragen kan inzien en de extra bestellingen kan annuleren. Één simkaart lijkt me inderdaad meer als voldoende 🙂

Reageer