multi sim apple watch

  • 13 August 2022
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Als ik mijn Apple Watch wil registreren krijg ik deze melding:

 


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dus, volg de instructies.  Restart de telefoon,  probeer opnieuw en bel anders de klantenservice. 

Bedankt voor het antwoord maar ik heb al alles geprobeerd maar krijg steeds die melding. Ik neem dan maar eens binnenkort contact op met de klantenservice.

Hier hetzelfde probleem, morgen ook maar eens bellen met de klantenservice. Hoor graag of het al is opgelost bij jou remko046, zoja hoe?

Hier hetzelfde probleem, morgen ook maar eens bellen met de klantenservice. Hoor graag of het al is opgelost bij jou remko046, zoja hoe?

Hallo. Het is nog niet opgelost.

Hier hetzelfde probleem, morgen ook maar eens bellen met de klantenservice. Hoor graag of het al is opgelost bij jou remko046, zoja hoe?

Hallo. Het is nog niet opgelost.

Hallo

Ik heb zojuist klantenservice gebeld en deze geeft aan dat er hier een storing is.

Ze weten niet wanneer het opgelost is. Zou een uurtje kunnen duren of een aantal dagen.

Ik had ze ook gebeld en de desbetreffende afdeling ging kijken waarom die foutmelding steeds tevoorschijn kwam. Binnen 5 werkdagen kwamen ze erop terug. Dus kan nog wel even duren tmobile kennende.

Hallo. Het is me zojuist gelukt.

Hallo. Het is me zojuist gelukt.

Hier ook nu. Thx

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het weer is opgelost! Excuses voor het ongemak.