Beantwoord

Multim icm @work

  • 19 February 2023
  • 13 reacties
  • 206 Bekeken

Wanneer kunnen we multisim i.c.m. @Work verwachten. We zijn nu al ruim 1.5 jaar verder.

icon

Beste antwoord door rvduijn 4 May 2023, 12:18

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rvduijn 

Op dit moment is Multisim niet mogelijk bij een @Work abonnement. Dit komt omdat de technische mogelijkheden van @Work (rond VMI, Office Essential e.d.) niet samengaan met die van het delen van het telefoonnummer naar de eSIM van de smartwatch. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk zijn dan delen we dat direct met jullie. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Nu na 1.5 jaar dat multisim op de Go werkt lijkt het erop dat het op de @work nooit zal werken. Prima, maar biedt wel alternatieven om naar Go te gaan en een oplossing van vast naar mobiel te bieden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rvduijn 

Er is wellicht wel een mogelijkheid om over te stappen van @work naar GO. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt. 

Op de site van T-Mobile is nergens meer te vinden dat het om go-abonnementen gaat. Zijn er inmiddels al vorderingen met @work icm multisim.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rvduijn 

Dat heb je goed gezien! De Multisim is sinds 12 april ook beschikbaar voor @Work abonnementen, maar zonder smartwatch. Dus je kan de Multisim wel los kopen. Let wel op als je een MB-verdeler of Office Essential hebt dan is de Multisim niet beschikbaar. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Ok. 
Dus als vast naar mobiel (office essential) los van @work komt is de multisim mogelijk.

Reputatie 7
Badge +14

Ja, als je Multisim wilt aanschaffen kan dit nu op een “kaal” @work abonnement. Mocht er nu wel een koppeling zijn, dan dient deze eerst te worden opgezegd en volledig te zijn gedeactiveerd. Dan pas moet je Multisim aanschaffen en laden. Als je dit niet zo doet dan wordt je onbereikbaar.

Hi @rvduijn 

Dat heb je goed gezien! De Multisim is sinds 12 april ook beschikbaar voor @Work abonnementen, maar zonder smartwatch. Dus je kan de Multisim wel los kopen. Let wel op als je een MB-verdeler of Office Essential hebt dan is de Multisim niet beschikbaar. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Ja, als je Multisim wilt aanschaffen kan dit nu op een “kaal” @work abonnement. Mocht er nu wel een koppeling zijn, dan dient deze eerst te worden opgezegd en volledig te zijn gedeactiveerd. Dan pas moet je Multisim aanschaffen en laden. Als je dit niet zo doet dan wordt je onbereikbaar.

 

Ok bedankt voor de update,

👍

Weer een stap verder. Heb ik bij een 3e partij een voip account geaktiveerd om mijn vaste nummer van T-Mobile naar hun onder te brengen, krijgen ze niet geporteerd omdat er een abonnement bij T-Mobile loopt.

Wordt nu wel een beetje moedeloos van T-Mobile. Zorg dat ik een multisim op mijn @work kan toepassen of geef mijn vaste nummer vrij voor de andere partij, zodat mijn @work een “kaal"  mobiel abonnement is.

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten over consumenten producten. Zakelijke producten kennen een andere dynamiek in contractvoorwaarden en SLA. Wellicht dat jij een product hebt wat een bepaalde looptijd heeft? Raadpleeg daarom de zakelijke helpdesk op  0800-7112.

Wanneer kunnen we multisim i.c.m. @Work verwachten. We zijn nu al ruim 1.5 jaar verder.

Hi @rvduijn 

Dat heb je goed gezien! De Multisim is sinds 12 april ook beschikbaar voor @Work abonnementen, maar zonder smartwatch. Dus je kan de Multisim wel los kopen. Let wel op als je een MB-verdeler of Office Essential hebt dan is de Multisim niet beschikbaar. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

 

Dit kan ik bevestigen ;-)

Gisteren een multisim aan mijn @work abonnement gekoppeld voor een Apple watch 4G / Cellular. Tijdens eerste installatie van de watch krijg je de vraag of je mobiel netwerk wil activeren, vervolgens opent een webpagina met My T-Mobile, daar moet je op inloggen (ik vermoed dat het alleen kan met het admin account voor het @work abonnement), aankoop multisim bevestigen en het werkt.

N.B.:

  • ik heb een “kaal” @work abonnement zonder extra’s als MB-verdeler of Office Essentials.
  • Ik heb de watch los aangeschaft, niet via T-Mobile

Weer een stap verder. Heb ik bij een 3e partij een voip account geaktiveerd om mijn vaste nummer van T-Mobile naar hun onder te brengen, krijgen ze niet geporteerd omdat er een abonnement bij T-Mobile loopt.

Wordt nu wel een beetje moedeloos van T-Mobile. Zorg dat ik een multisim op mijn @work kan toepassen of geef mijn vaste nummer vrij voor de andere partij, zodat mijn @work een “kaal"  mobiel abonnement is.

Je kunt inmiddels een multisim op je @work toepassen ;-)

Zie hierboven of:

 

Vind dit een raar verhaal, kreeg net een telefoontje van t-mobile dat multisim niet werkt in combinatie met office essentials

 

terwijl het hier al gewoon maanden werkt, als ik naar de super ga hoef ik mijn telefoon niet mee te nemen en kan ik gewoon betalen met de Apple Watch en kan ook gewoon bellen en gebeld worden.

 

ik heb een @work abbo met 06 nummer en office essensials met een vast nummer en een e-sim op mijn Apple Watch 

 

net contact gehad met de klantenservice en die adviseerde het zo te laten zolang ik geen problemen ondervind, hoezo eerst een product aanbieden en dan na maanden zeggen van ineens kan het niet meer

Reageer