[Nieuws] T-Mobile Extra gaat stoppen



Toon eerste reactie

126 reacties

Reputatie 4
@corporal
Het was op 22 januari 2018 medegedeeld op deze topic geloof ik zelf. Toen was het voor mij al heel duidelijk dat heel veel klanten dit bliksem operatie niet zullen meekregen. Ik had het zelf ook bijna gemist ware het niet dat ik het op Tweakers.net zag.

Heb je deze topic ook gezien?
Reputatie 7
Hi @Bringamosa,

Ik verwacht de komende tijd geen nieuwe producten of de terugkeer van producten van vroeger. Als je in de T-Mobile Extra catalogus niets kunt vinden, kun je de punten ook nog inwisselen in de T-Shops, voor korting op telefoons en telefoonaccessoires.
Zeer treurig dit, aangezien ik al klant was voordat het T-Mobile heette en ook heel veel punten heb gespaard waar ik nu niets meer aan heb.

Jullie geven aan dat het gebruikt kan worden in de T-Shop op toestellen? Is dat ook op losse toestellen mogelijk aangezien ik prima tevreden ben met mijn sim only?

@David @Jaimy @Hajar
Reputatie 7
Hoi GB83,

Jazeker, dat kan! Dus je kunt je punten daar gelukkig voor inzetten en zo toch nog goed genieten van de T-Mobile Extra punten. Ben benieuwd welk toestel je gaat kiezen! 😃
Diep triest dit, gevalletje KASSA https://kassa.bnnvara.nl/ gaat dit worden! Ook al jaren klant en inmiddels een behoorlijk aantal punten gespaard. Nooit iets gehoord dat het gaat stoppen. Vroeger een leuk aanbod maar nu is het erg treurig. 2 dingen boven de 5000 punten met notabene bijbetaling maar alleen de bijbetaling is al meer dan het losse product wat je bij coolblue.nl kan bestellen.
49 eurpo bij coolblue
https://www.coolblue.nl/product/798743/jaybird-freedom-special-edition.html

Bij t-mobile

Jaybird Draadloze Sport Koptelefoon voor 7030 punten + € 69,99

😂 erg sneu

Ik lees in dit topic allemaal verhalen van de moderators van T-mobile dat ze het begrijpen en dat ze het meenemen. Dat feedback wordt gewaardeerd en dat de communicatie beter had gekund etc...
Tot op heden heb ik nog steeds geen e-mail, sms of brief gehad dat er iets verandert aan het spaarsysteem.

Loyaliteitsprogramma's zijn er om klanten (het gevoel te geven) betrokken te maken. Stukje blijk van waardering. De hoeveel punten die uit staan bij trouwe klanten is een potentiële miljoenen kostenpost voor T-mobile. Begrijpelijk dus dat ze iets anders willen doen en dit vermommen onder het feit van "onderzoek blijkt dat klanten directe korting willen"
Reputatie 7
@Dunkey

Je kunt de punten ook, zoals vaker aangegeven, inwisselen voor korting op accessoires en telefoons in de winkel. Dit is handig als je niets kunt vinden in de T-Mobile Extra catalogus.

Om misverstanden te voorkomen: De feedback die we meepakken gaat over de communicatie en manier waarop men graag geïnformeerd zou willen worden. Er gaat echter niets veranderen aan de uitfasering van het spaarprogramma T-Mobile Extra, dit gaat gewoon door. Dan weet je in ieder geval dat je niet op een bericht over een aanpassing hoeft te wachten.
Beste,

Ik moet nu, 9 maanden na dat ik een nieuw t-mobile abbonnement ben aangegaan ZELF lezen dat de punten verdwijnen. Er is geen fatsoenlijke mail en nog erger er is niks gecommuniceerd vanuit de t-mobile shop bij het verlengen van mijn abbo!

Nu zijn al mijn punten weg zonder ze te gebruiken!!! Nooit op de hoogte gesteld niets. Tuurlijk het staat (blijkbaar) op internet maar laten we eerlijk zijn. Random over uitfasering van tmobile googlen is niet de normaalste zaak van de wereld. Ik hoop dat er nog wat te schikken valt. Gr.
Reputatie 7
@Dunkey

Bij een verlenging zal je hier ook over worden ingelicht, aangezien het dan daadwerkelijk effect op je puntensaldo gaat hebben. Je krijgt dan ook een maand voor het verlopen (dus na 3 maanden) van je punten een e-mail dat je nog een maand de tijd hebt om je punten in te wisselen.

@JBERKIE

Op het nummer waar je mee bent ingelogd op onze Community zie ik nog jouw puntensaldo nog staan op jouw My T-Mobile. Hier zijn onlangs (6 december) ook nog punten van ingewisseld.

Als het om een ander nummer gaat, waarbij punten zijn vervallen door de uitfasering, dan kunnen wij daarin verder niets betekenen. Er wordt een bericht verzonden wanneer de punten bijna verlopen en op dat moment heb je nog een maand om deze in te wisselen.

Mochten er nog andere vragen zijn, dan horen we dat graag.
Ik wilde graag mijn punten opmaken... ik zie dat ik ze nergens meer kan terug vinden. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Reputatie 6
Het uitfaseren duurt nu al bijna een jaar, maar ik krijg nog steeds punten erbij. Duidelijk zou in ieder geval geweest zijn als de puntengroei ook per 2018-01-23 zou zijn gestopt. Misschien dan nu per 2019-01-01 stoppen en dan mensen die veel punten hebben geen inflatiecorrectie enz doorberekenen in hun aboprijs.
Reputatie 1
waar kan ik mijn t-mobile extra punten saldo zien? ik ben ingelogd, maar als ik doorklik op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen naar de online catalogus ( https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus ) , dan krijg ik:

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina

Je kunt de pagina niet bekijken

Bijvoorbeeld omdat:
  • Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
  • Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

ik heb geen prepaid, en ik heb geen abonnement via een werkgever.
Reputatie 7
Hi Jeff,

Bij de "nieuwere" abonnementen (afgesloten vanaf 29 januari 2018) zit geen T-Mobile Extra meer, zoals je in de FAQ van dit topic kunt lezen. Ik zie dat je jouw abonnement via MediaMarkt hebt verlengd, hebben ze je daar niet ingelicht?

Na een verlenging heb je nog 4 maanden de tijd om de punten in te wisselen, van het vorige abonnement. Aangezien jouw verlenging op 24 juni 2018 van start is gegaan zijn jouw punten een aantal maanden geleden vervallen. Dit is dan ook de reden waarom je jouw saldo van het huidige abonnement niet terug kunt vinden.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Reputatie 1
Beste David,
MediaMarkt heeft mij hier niet over ingelicht.

Ik heb op 26 november 2018 een mail van t-mobile ontvangen waarin wordt aangegeven dat t-mobile extra zal worden stopgezet voor zakelijke klanten en dat er nog een jaar de tijd is om in te wisselen. vandaar dat ik op zoek ging naar mijn opgebouwde saldo.
hierin staat onder andere:
"
Wat betekent dit voor jou?
Per 1 januari 2019 is het niet meer mogelijk voor bestaande zakelijke T-Mobile Extra gebruikers om nieuwe T-Mobile Extra punten te sparen en zal T-Mobile Extra voor zakelijke klanten per 31 december 2019 stoppen. Je kunt je eventueel gespaarde T-Mobile Extra punten uiteraard nog wel inwisselen, en wel tot en met 31 december 2019. Daarna komen ze te vervallen."

Uw antwoord zegt het tegenovergestelde van deze eerdere communicatie per email.

Voor zover ik me kan herinneren heb ik helaas ook niet een 'waarschuwing' vooraf van t-mobile zelf ontvangen alvorens mijn opgebouwde punten zouden gaan vervallen.
Nu ik mag verlengen kom er ook per toeval achter, omdat ik aan het rond kijken was op de site.
Dat Extra een keer stopt is te begrijpen maar dat je als klant geen bericht hier over krijgt vind ik schandalig.
Ik was met de punten ook aardig op weg om iets leuks te sparen maar aangezien er alleen nog maar zooi in de catalogus te vinden is houd dat een heel eind op. Hopelijk vind ik nog iets leuks in de T-Mobile shop.
Na al die jaren vind ik dit een grote teleurstelling van T-Mobile en ik twijfel nu zeer of ik nog wel zal verlengen.
Reputatie 1
tja. ik krijg al geeneens een reactie meer op mijn bovenstaande bericht van een maand geleden waarin ik duidelijk aangeeft dat ik een mailing van t-mobile heb ontvangen tot 31 december 2019 de tijd te hebben maar dat ik die optie dus niet meer heb.
ik vind het schandelijk dat er naar mediamarkt wordt verwezen en geen passende oplossing wordt geboden. ik had t-mobile wat hoger in het vaandel , maar ik raad mensen t-mobile niet langer aan hierdoor.
Reputatie 7
Badge +9
@jeff2018; Kun je een screenshot maken van de e-mail? Want de informatie klopt inderdaad niet. Ik zie je reactie graag tegemoet!

@Bianca; Als je je abonnement verlengt dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. Ik hoop dat je wat moois vindt! 😊
Reputatie 1

Reputatie 4
Nu ik mag verlengen kom er ook per toeval achter, omdat ik aan het rond kijken was op de site.
Dat Extra een keer stopt is te begrijpen maar dat je als klant geen bericht hier over krijgt vind ik schandalig.
Ik was met de punten ook aardig op weg om iets leuks te sparen maar aangezien er alleen nog maar zooi in de catalogus te vinden is houd dat een heel eind op. Hopelijk vind ik nog iets leuks in de T-Mobile shop.
Na al die jaren vind ik dit een grote teleurstelling van T-Mobile en ik twijfel nu zeer of ik nog wel zal verlengen.

@Bianca; Als je je abonnement verlengt dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. Ik hoop dat je wat moois vindt! 😊


@Biancavd
Je kan er ook voor kiezen om je abonnement niet te verlengen of althans voor nu.
Ik doe het ook, mijn mobiel is meer dan goed genoeg en ik blijf tenminste mee doen met T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dat alleen is me meer waard dan wat de nieuwe abonneevormen bieden.

Blijkbaar behoud je de korting ook na het verlopen van de contract. Ik had begrepen dat er klanten waren die niet door hadden dat hun contract was beëindigt en toen met hogere kosten kwamen te zitten. Waarop deze klanten kritiek hadden op T-Mobile deze laatste heeft is toen heel coulant geweest om de korting tijdelijk door te laten lopen. Ik maak er in ieder geval dankbaar gebruik van en hoop dat de volgende abonneevormen beter aansluiten bij mij. Je weet maar nooit...
Reputatie 7
Hi @jeff2018,

Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Zij gaan dit verder voor je tot op de bodem uitzoeken!
Reputatie 4
@David heb je ook gevraagd of er plannen zijn voor niet zakelijke klanten? Betreft de spaarpunten.

Ik weet het, het staat er niet bij maar ik ben niet gewend dat je überhaupt een mail krijgt waarin dergelijke veranderingen worden aangekondigd.
Reputatie 7
Hi Onra,

Wat bedoel je precies qua plannen? De uitfasering gaat nog steeds verder. Wanneer je verlengt, dan spaar je niet meer actief en heb je vier maanden om de punten in te wisselen. Na 3 maanden krijg je hier ook bericht over.

Als dit niet is wat je bedoelt, dan hoor ik graag wat je vraag is, zodat ik die kan oppakken.
Met deze artikelen in de shop en de (ontbrekende) communicatie is er niets uitfaseren aan...
Het aanbod is nihil en producten met bijbetaling zijn bij andere webshops nagenoeg even duur of soms zelfs goedkoper.

Uitfaseren zou zijn: het goed en duidelijk aan de klant te kennen geven, en daarbij een goed alternatief kunnen bieden. Communicatie zou volgens mij voor een telecomprovider uiterst belangrijk moeten zijn toch?
Komt er nog een keer wat extra aanbod om mijn 6153 punten in te kunnen leveren, of haalt T-Mobile arrogant de neus op voor haar vaste klanten?
Reputatie 7
Hi @Ghanzzzzz en andere lezers,

De punten kunnen in de catalogus of in de winkel (voor korting op accessoires en toestellen) worden ingewisseld, maar er zal geen alternatief aanbod komen. Houd hier dus rekening mee, zodat je niet tevergeefs blijft wachten op een extra aanbod voor de T-Mobile Extra punten die je nog hebt.
Helaas zoals verwacht. De neus wordt opgehaald voor de vaste klant. Had ie maar een forumpje moeten lezen. Wereld op z'n kop natuurlijk, want naar mijn weten ben ik nooit per mail of sms op de hoogte gebracht.

Leuk.. mag ik 9x naar Ballorig, of kaartjes versturen. Dit is tenminste mijn laatste termijn als t-Mobile klant en ga wel naar een provider waar trouw wel wordt gewaardeerd.

Reageer