Beantwoord

nummer overzetten mislukt

  • 26 April 2021
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Ik kreeg dit bericht vandaag terwijl ik geen nieuwe simkaart heb aangeschaft.

Vandaag om 08:30 gaan we aan de slag om jouw mobiele nummer over te zetten naar T-Mobile. Dit kan een uurtje duren. Zie je dat je geen bereik meer hebt via je oude sim? Dan kun je je nieuwe sim gebruiken. Tot zo! Groeten, T-Mobile

Ik zat al bij tmobile dus dit was niet nodig en nu kan ik sinds vandaag en waarschijnlijk ook morgen helemaal niet meerbellen!

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 April 2021, 10:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @e.ocalia 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum,volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Is inmiddels al opgelost. Bedankt.

Reageer