Beantwoord

Nummerovername via nabestaandendesk@t-mobile.nl

  • 29 November 2021
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen,

Is de nabestaandendesk volgens het e-mail in de titel nog actief? Of gaan zaken omtrent overlijdens tegenwoordig via Closure? Ik had ze (de nabestaandendesk) vorige week een e-mail gestuurd vanwege een kwestie. maar heb nog geen bericht ontvangen. Het ging o.a. om het feit dat m’n vader jaren (écht jaren) geleden mijn eerste toestelabonnement heeft aangevraagd.

Ik had trouwens via deze link vernomen dat ik het toestelkrediet eerst moest afbetalen bij nummerovername. Dit heb ik vorige week ook gedaan, maar ben er pas later achtergekomen dat dit niet van toepassing is bij overname wegens overlijden (ook bij Closure).

Kan ik een expert vragen hoe ik al het bovenstaande moeten aanpakken?

Alvast vriendelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Tung

PS ik heb wat gevoelige informatie achterwege gelaten en voor een duidelijkere opheldering, zou ik dit liever via PM willen bespreken, indien nodig.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 29 November 2021, 12:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Tungnq  Allereerst gecondoleerd en sterkte! 

Ik zal de topic even onder de aandacht brengen van de moderators hopelijk kunnen ze je verder helpen.
Omdat ik niet weet hoe druk ze zijn vraag ik je wel even geduld te hebben.

MVG. Cristien

 

In geval van overlijden is het mogelijk om het contract van de overledene over te nemen.
Vul het formulier volledig in en stuur deze naar nabestaandendesk@t-mobile.nl.

Contractovername naar een particulier (pdf) 
Contractovername naar een bedrijf (pdf) 

Een overlijden melden gaat bij T-Mobile eenvoudig. Lees daarnaast wat T-Mobile nog meer kan betekenen in geval van overlijden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tungnq 

Allereerst gecondoleerd! Ik wens jullie familie heel veel sterkte toe. 

Bij een opzegging vanwege een overlijden kun je het abonnement kosteloos op naam van iemand anders laten zetten. Dit noemen we een contractovername. Als je dit via Closure hebt gemeld en gekozen hebt voor een contractovername dan vraagt Closure om een pinbetaling van 2 cent, om de bankgegevens van de nieuwe contractant te controleren. Via deze pagina kun je via Closure overlijden doorgeven en de contractovername verder uitvoeren. Je krijgt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling en meer duidelijkheid over je betaling. Je kan mij ook je gegevens sturen via een privebericht. Als je mij het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN stuurt, dan kijk ik graag mee. 

Hoi,

Het is alweer een tijd geleden, maar ik zit nog steeds met deze kwestie. ‘Mijn’ T-Mobile account en e-mailadres) staat nog steeds op naam van mijn vader. Het abonnement werd destijds wel van My T-Mobile losgekoppeld, maar ik heb geen idee op welk naam deze staat nu. 
Het contact met de nabestaandendesk verloopt heel stroef en van terugkoppeling is maar weinig sprake. Van Closure zelf nooit meer iets vernomen.
 

Afgelopen week kreeg ik een brief wat leek op een eindfactuur. Dit stond nog wel op het juiste klantennummer. Een aantal dagen later kreeg ik een e-mail op mijn e-mailadres dat er een nieuwe factuur klaar staat in My T-Mobile. Wat mij opviel is dat het klantennummer is aangepast. Ik vroeg om nummerbehoud/overname en het 06-nummer is gelijk gebleven. Alleen heb ik geen idee waar dit nieuwe klantennummer aan is gekoppeld.

De nieuwe factuur is zelf ook niet in te zien, omdat de webpage op slot is en ik geen bevoegdheid heb om dit in te zien. Ik begrijp het gewoon even niet meer, sorry.

Mvg,

Tung

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tungnq 

Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie. Ik hoor graag van je!