Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 20 May 2022
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Weet iemand of het mogelijk is vervroegd op te zeggen?

Mogen ze hiervoor kosten rekenen zoja wat?

En kan ik ook met degelijke redenen deze kosten ontlopen?

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 20 May 2022, 21:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Ronald. Wat jammer dat je wilt opzeggen! Mogen wij de rede weten om mee te kunnen denken? Welk abonnement heb je en hoelang loopt dat nog?

Heb je bij je abonnement ook een telefoon gekocht dan dien je die eerst helemaal af te betalen.

Meestal betaal je bij afkopen de maanden nog te gaan x het goedkoopste abonnement.

Hier vind je Meer informatie.

Heb je nog vragen stel ze dan gerust, 

Ik heb nog 1 jaar te gaan.

Betaal 7€ per maand voor het toestel

En heb nu een abbonement van 120 min/sms en 5gb

Ik wil dit eigenlijk kosteloos opzeggen vanwege het behoorlijk slechte 4G dekking/netwerk (nieuwe sim helpt niet)

En hoop dat we na al mijn  (vele)klantenservice communicatie een coulate oplossing kunnen vinden

Reputatie 7
Badge +14

@Ronald. Hoe lang loopt je abonnement al?

Kosteloos is een droom. Maar daar ga ik niet over, daarover moet je echt contact opnemen met de klantenservice of wachten tot de moderators reageren.

En je zal zeker eerst de telefoon moeten afbetalen.

Klik op de url in mijn vorige bericht daar staat wat je moet doen om af te kopen.

Ik wil dit eigenlijk kosteloos opzeggen vanwege het behoorlijk slechte 4G dekking/netwerk (nieuwe sim helpt niet)

En hoop dat we na al mijn  (vele)klantenservice communicatie een coulate oplossing kunnen vinden

Er zit een verschil tussen het tussentijds opzeggen en het opzeggen n.a.v. een slechte dekking.

Het beste wat je kunt doen is even naar de website gaan en de dekkingskaart controleren. Via deze zelfde pagina kan je ook een probleem melden zodat T-Mobile dit in onderzoek kan nemen.

Of je kosteloos kunt opzeggen is afhankelijk van de uitkomst van dit onderzoek.