Beantwoord

Opzeggen Chubb lukt niet

  • 25 September 2019
  • 16 reacties
  • 4966 Bekeken

Ik heb weer een incasso gekregen voor mijn telefoonrekening.

Ik heb deze telefoon verzekering afgesloten om dat ik erg zuinig en voorzichtig ben op mijn telefoon, €17,- euro is dan ook een mooi bedrag. De eerste keer dat ik een incasso ontving van jullie was een paar maanden geleden, ik was erg geschrokken omdat ik alles altijd netjes betaal en €80 euro is voor een 23 jarige die zelf kei hard werkt voor der centen erg veel. Vervolgens heb deze z.s.m. betaald en was ik van plan altijd oprijd te betalen. Een week later waren er 5 afschriften van €17,- op mijn rekening. Ik dacht dat dit een fout was en ik boekte netjes 4 terug en 1 liet ik open staan.

Nu een paar maanden later weer een incasso van €80 euro? Ik begreep er niets van, ik heb direct jullie gebeld maar ik werd steeds doorverbonden dat ik een e-mail moest schrijven. Dit vind ik trouwens ook heel klant onvriendelijk, als ik t-mobile bel kunnen ze me niet eens doorverbinden naar jullie en zelf staat er nergens een telefoon nummer maar daar hebben we het nu niet over. Vervolgens eindelijk iemand te pakken, die mij vermelde dat al die andere afschriften waren van de keren dat ik niet had betaald toen de incasso liep? Hoe moest ik dit weten? Jullie hebben niets hier over op de site staan, jullie lichte mij niet hiervoor in, als hij niet is afgeschreven het bedrag krijg ik hier geen bericht van? Niemand kan mij doorverbinden met het juiste persoon. Ik heb toen met jou collega besproken dat ik op het moment geen geld had omdat alles al betaald is van deze maand en ik in de min sta. Als ik de betaling zou doen zouden ze weer al die maanden afschrijven en dan zitten we weer met hetzelfde probleem. Ze zei dat ik het aan het einde van de maand kon overmaken als mijn salaris er weer op stond.

Nu krijg ik een brief thuis toegestuurd dat de rekening €102,- euro is en ik hem binnen 10 dagen moet betalen? Als ik hem nu betaal dan zit ik weer met het probleem waar jullie mij niet voor hadden ingelicht? Want er kan niets afgeschreven worden en aangezien jullie dit toch al doen zonder enige aankondiging of mededeling. Ik heb hem betaald omdat ik verdere kosten wil voorkomen. Nu ben ik weer bang dat het volgende maand weer hetzelfde is omdat ik geen geld overhou om die andere achterstallige maanden weer niet afgeschreven kunnen worden. Ik ben 23 jaar give me a break, 60 euro kost me telefoon per maand en jullie oplichters pakken elke maand nog zo een bedrag.

Ik weet het ook niet even zo goed, of ik naar de politie ga want ik vind dit bijna diefstal, of ik ga een aanklacht indienen bij jou collega door dat ze mij heeft voorgelogen en ik nog meer in de shit zit. Of ik ga online heel veel vertellen over deze kwakzalverij. Ik ben er klaar mee, ik kan jullie niet eens bereiken niemand kan mij even persoonlijk normaal te woord te staan of ik wordt weer voorgelogen. Ik ben er klaar mee.

Hopelijk kan iemand mij even uitleggen wat ik hier aan kan doen en ook waar ik mijn verzekering op kan zeggen. Want dit slaat alles, als ik 1x niet betaal direct een incasso van 80 euro en dit telkens weer zonder enige herinnering dat ik die 17 euro niet heb overgemaakt. OPLICHTERS! WAAROM BELT NIEMAND MIJ TERUG? WAAROM KAN IK JULLIE NIET BEREIKEN EN WAAR KAN IK DEZE BELACHELIJKE VERZEKERING STOPPEN?

Ik heb hun dit een paar keer gemaild hierover nooit een reactie terug gehad vandaar dat ik het maar zo eens probeer! Ook zo leuk dat als je T-mobile belt hier over ze je doorverwijzen naar Chubb... MAAR die nemen nooit op want ik sta alleen maar tegen een computer te praten die uiteindelijk de verbinding stopt omdat alles op de site wel te lezen is. Wat een slecht bedrijf! KAN IK HET NU OPZEGGEN EN WAAR? Ik ben van plan dit bericht sowieso op meerdere platforms te plaatsen want ik zit helemaal vol hiervan!
icon

Beste antwoord door Dave 26 September 2019, 13:47

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Hi @NinjaVaal,

Dat is een flink verhaal en loopt allemaal verre van vlekkeloos!

Het is misschien een vergissing, maar klopt het dat je dit bericht ook daadwerkelijk aan Chubb dacht te versturen? Dit is namelijk de T-Mobile Community en Chubb is hier niet actief op.

Ik snap dat het frustrerend is, maar voor vragen, opzegging en klachten over je verzekering moet je echt bij Chubb zelf zijn. Klachten of geschillen over de uitvoering van de Chubb Verzekering kun je per e-mail versturen naar klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl. Als je je vervolgens niet kan vinden in hun oplossing, dan kun je contact opnemen met de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Mocht er echter nog iets zijn waar wij je hier bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!

Zeer klant ontvriendelijk t mobile mij deze chubb verzekering stiekum aangesmeerd en nu de incasso er op gezet omdat deze bij betalingachterstand zogenaamd niet opgezecht kan worden dit ook pas 4 weken later afgeschreven zodat ik mij niet kon heroepen op mijn 14 dagen bedenktijd ik wist niet dat er gelijk een verzekering automatisch bij komt dit is mij ook niet verteld bij verlengen abonnement thevens ook na aangeven dat het bedrag automatisch geïncasseerd kan worden doen hun dit niet en gaan de incasso kosten erbij deze 53 euro inmiddels betaald 

Wijze les eerst chubb verzekering opzeggen voordat je t geld terugboekt 

 

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben 

 

Mvg 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hark4 

Heb je ook al contact opgenomen met Chubb om deze op te zeggen? Je kan contact opnemen met klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl  om je klacht kenbaar te maken. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Chubb verzekering echt oplichters nooit doen!!!!!

ik heb in november me verzekering afgesloten bij een nieuwe telefoon omdat ik op vakantie ging. In december na de t-mobile winkel gegaan om hem weer op te zeggen, dat ging allemaal niet moest ik via een formulier doen online , prima heb ik gedaan in januari. Kreeg in februari en maart nog een automatische incasso dus heb februari gewoon betaald en maart terug geboekt omdat het toch was opgezegd. Krijg ik in april ineens een incasso, na contact met Chubb blijk ik ‘ mijn adres gegevens niet te hebben ingevuld bij de opzegging ‘ dus hij was niet opgezegd!!! Dus ik netjes gezegd of ik dan niet gewoon de resterende maanden kon betalen ivm een misverstand, maar nee hoor een super onvriendelijke klantenservice die gewoon haar stem verheft en heel duidelijk maakt dat gewoon alle maanden betaald moeten worden en er pas in MEI nu mij verzekering word opgezegd!!!!!! 
Echt een verschrikkelijk bedrijf , IK RAAD IEDEREEN AAN NOOIT EEN CHUBB VERZEKERING TE PAKKEN, en t mobile doet er ook niks aan want dan moet je bij Chubb zijn….. dus hier ga ik ook zsm weg! Rot bedrijven , klantenservice van niks. 

Chubb oplichters! Denken over een uitstaand bedrag van 13,95 na opzegging, extra incassokosten te kunnen vorderen van 38 euro.

Denk dat ik maar T-Mobile inruil voor een andere provider…..die hebben me hier ingeluisd. 

 

Chubb zijn oplichters!! Ik heb een brief gekregen dat ik mijn verzekering had opgezegd en dat was goed maar er word nog steeds elke maand 17 euro afgeschreven en ONDER NAAM VAN T MOBILE. Ik ga ook een andere provider nemen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DikkeMik 

Heb je hiervoor ook nogmaals contact opgenomen met Chubb? Als je het hebt stopgezet dan zou het niet geïncasseerd moeten worden. Alle opzeggingen gaan via Chubb zelf. Je kan via dit e=mailadres klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl  je klacht delen.

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Beste t mobile,

Ik heb via jullie destijds bij mijn telefoon een verzekering afgesloten. ( chubb)

Ik heb via jullie in de winkel dit op 12-05-2021 opgezegd omdat ik een nieuwe telefoon bij jullie heb gekocht met een vernieuwing van mijn abonnement.


Nu gaven ze mij in een mail aan op 9-6-2021, dat ik ze nog 10.95 verschuldigd ben en dat ze het niet van mij rekening konden halen.
Ik moet binnen 14 dagen betalen anders zouden ze een incasso bureau inschakelen.
Ik heb op 21 juli betaald.
Ik heb hun meerdere malen een mail gestuurd.
Omdat ik hier niks van snap. Maar krijg automatisch bericht dat ze niet direct kunnen antwoorden. Nu kreeg ik 21 juni antwoord dat er geen opzegging bekend is.
En dat ik alsnog mijn betaling moet doen via de link.
Ik heb netjes op tijd betaald ondanks mijn  opzegging. Waarschijnlijk komt dat omdat de termijn waarschijnlijk net elkaar gekruist zijn. Geen idee, ik krijg geen antwoord van hun. Maar om geen gedonder te krijgen heb ik dus betaald.
Maar niet via de link die ze mij sturen maar netjes met mijn polisnummer en referentienummer op de herinnering.
Je zou zeggen dat dit goed moet komen.
Nou helaas, ze hebben nu een incassobureau erop gezet! Ik vraag me serieus af of dit geen scammer. Maar via een bericht naar een link moet ik nu 58 euro betalen!! Maar dan is het raar dat het bedrijf precies weet dat ik via chubb verzekerd was. En een herinner heb gehad. Tenzij er ingebroken is in hun systeem.
Maar als dit echt is.
Is dit echt schandalig!
Een bedrijf dat via jullie verzekeringen beheert van jullie klanten en er zo dan mee omgaat.
Ik heb betaald en op tijd, ze erkennen niet de opzegging die door jullie medewerker in de winkel rechtstreeks naar hun is gedaan. En vallen mij nu lastig met een incasso bureau. Ik hoop dat jullie hier wat aan gaan doen. En zorgen dat ik geen last meer van ze heb. Ik heb netjes altijd alles betaald en zelfs nu. Binnen de termijn van de betalingsherinnering.

Klacht ingediend via klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl , ik krijg gewoon geen antwoord. Maar wel incasso bureau die geld van mij wilt wat niet klopt.

Lekker bedrijf dat via t mobile verzekeringen doet.

Dit spoort voor geen meter!

Reputatie 7
Badge +14

Chubb verzekeringen zeg je online in je Chubb account op. Zie deze informatie pagina.

Opzeggen kan ook via de winkel. Ik heb hiervan een bevesting van t-mobile van. Ik ben nog terug naar de winkel gegaan en heb samen met de medewerker gekeken en deze is echt gedaan op 12-05. 

Reputatie 7

Hoi @destinywoman,

Erg spijtig om te lezen dat het contact met Chubb zo slecht verloopt! 

Heb je ze ook al eens telefonisch benaderd in plaats van via de mail? Dan heb je in ieder geval direct contact met ze en kun je hopelijk snel duidelijkheid krijgen over deze gang van zaken. Je kunt ze bereiken via 088-0039650 (op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur). 

Wat ik nog voor je kan doen is de klacht nogmaals kenbaar maken en naar ze doorsturen. Als ik dit voor je kan betekenen stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Als je daar ook nog je polisnummer en eventueel een casenummer bij kunt sturen dan heb ik helemaal alles wat ik nodig heb om dit door te zetten.

Hopelijk is het allemaal in ieder geval spoedig achter de rug. Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen!

 

Thanks David,

ik heb het nr vandaag weer gebeld en nu konden ze zien er wel betaald is op tijd door mij.

Het dossier zou gesloten worden en het incassobureau zou ik geen last meer van hebben tevens ik zou een bevesting krijgen per mail dat het nu ok is.

Maar is dit schijn?

Want.....

Helaas heb ik die nog niet gehad werd gezegd binnen een week!!!! ( waarom duurt dat zo lang) en de hele dag ben ik nog lastig gevallen door t incassobureau (nadat ik contact had gehad met chubb ) die ik niet persoonlijk aan de telefoon krijg maar een bandje wel elke keer herhaald dat ik per direct moet betalen.

Volgens mij gaat daar echt iets goed mis, In de administratie daar. De soap lijkt zo niet te stoppen. 

Ik ben er echt doodziek van.

Ik wacht het even af ik heb overal bewijs van maar dit is geen gang van zaken. 

Blijft dit dat stel ik het zeer op prijs dat je mijn klacht nogmaals kenbaar maakt en dat dit nu eindelijk afgewikkeld kan worden.

Ik zal je het laten weten, bedankt.

Ik heb mijn abonnement een halfjaar geleden opgezegd met handtekening en al. zelfs het formulier ingevuld in de winkel met een T-mobile medewerker en chub blijft gewoon afschrijven. Ik heb meerdere malen gebeld. meerdere mailtje gestuurd. iedere keer zeggen dat ze hiernaar gaan kijken. Maar iedere keer weer krijg ik een nieuwe aanmaning met een hoger bedrag. 

 

Wat een kut bedrijf.

Zodra mijn abonnement is afgelopen stap ik ook over naar een andere provider .

Ik ben al 9 jaar vaste klant bij t-mobile maar dit pik ik echt niet. Ze moesten eens weten hoe kwaad dit mij maakt. WAT EEN VUILE OPLICHTERS. DIE AANMANINGEN BETAAL IK NOOIT VAN MIJN LEVEN¡!!!!!!!

Misschien moet t-mobile haar partnerschap met chubb herzien. Woensdag 22 juni is mijn telefoon opgehaald door chubb. Het bedrijf streeft een retourlevering van 24 uur. Het is vandaag 9 juli en nogsteeds heb ik mijn telefoon niet ontvangen. Drie keer gebeld, waarbij een keer de telefoon is opgehangen toen ik in de wacht zat. Ik ben niet terug gebeld. De wachttijden waren trouwens alle drie de keren langer dan een uur.

 

Wel een leentoestel ontvangen, maar ze bieden geen enkele perspectief voor een retourdatum. Heb van alles aangeboden, maar niks heeft geholpen. Daarnaast blijkt het zo dat de leentoestel die ik heb gekregen van de verzekering (ironisch genoeg) niet verzekerd te zijn. Erg matig dat ze er geen hoesje of screenprotector op doen. Daarnaast wordt er niet gereageerd op gestuurde emails. Telefonisch kreeg ik te horen dat ze wachten op onderdelen. Ik heb daar allebegrip voor, maar ze zijn verplicht om mij enige uitleg te geven over wanneer/wat/hoe. Het kan toch niet zo zijn dat ik mijn telefoon straks een maand kwijt ben. 

 

Op internet zie ik nu dat er veel mensen zijn die net zo ontevreden zijn als ik. Roep chubb op z'n minst op het matje. Ik had verwacht dat tmobile in zee zou gaan met een derde die minstens dezelfde kwaliteit service levert zoals in de eigen organisatie. 

Chubb verzekeringen zeg je online in je Chubb account op. Zie deze informatie pagina.

 

Die website werkt helemaal niet

Reputatie 7
Badge +14

@jokehommel  Bij mij wel dus probeer het later nog eens of gebruik een andere browser. Ik gebruik Safari met iPad.

 

Reageer