Beantwoord

permanent roaming besluit mij na 15 jaar Tmobile te verlaten

  • 27 June 2021
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Vandaag een sms bericht gekregen.

TMobile wil meer geld verdienen dus gaan ze gebruik maken van EU regels om zo boetes op te leggen.

 

Per GB verbruikte data 4 euro extra.

Het bedrijf staat toch al in de etalage dus zal hun worst wezen. Maar ik laat mij niet na al die jaren als trouwe klant besodemieteren.

 

Gelukkig loopt mn abo binnenkort af en heb ik nog niet vernieuwd.

 

Nooit meer Tmobile na dit smsje voor mij.

 

Succes ermee

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 June 2021, 12:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dennis089 

Dit is geen nieuwe regel.

Wanneer je je aansluiting meer gebruikt in het buitenland dan in Nederland voor data in een bepaalde periode, dan wordt er een toeslag van €4 per GB berekend (dit geldt niet voor bellen)

Zie hier voor meer informatie

Verblijf je in het buitenland of ben je daar gewoon meer dan in Nederland?

Data uitzetten en een lokale simkaart gebruiken voor data zou misschien een oplossing zijn als je een duo sim telefoon hebt bijvoorbeeld.

Ik heb geen duo sim.

Gewoon een samsung s10 en al 15 jaar abo.

Ik ben idd meer in Duitsland en dit zal altijd zo blijven.

 

Misschien moet ik terugslaan naar Tmobile en mn abo verlagen en geen gebruik maken van internet buiten WiFi.

 

Centenzuigers dat t zijn.

Ze verdienen gewoonweg te weinig met de hedendaagse abos nu alles all in is.

 

Waar ik vroeger nog wel eens rond de 100 euro per mnd zat door per sms, belmin en mb te betalen.

 

Ik wil mn Nederlandse nummer behouden. Klaar.

Reputatie 7
Badge +15

Ik bedoelde dual sim, maar een Duitse simkaart voor data zou kunnen.

Overstappen zal denk ik niet veel helpen omdat vele providers hier regels voor hebben denk ik.

Daar heb je gelijk. Hier ga ik naar informeren.

En als nood ga ik nu gewoon mn mb's drastisch verminderen.

Het hoofddeel zal youtube zijn. Dan maar alleen nog radio in de auto.

 

Ik laat me in ieder geval niet koeieneren door een provider die ik al die jaren netjes betaald heb.

 

Jullie moeten je schamen Tmobile.

Dat jij met je abbo meer in het buitenland verbruikt dan in Nederland moet T-Mobile zich voor schamen.

Denk dat je bij alle providers eens de voorwaarden moet nalezen, je hebt namelijk bij alle providers restricties op het buitenland gebruik, dus ligt het probleem toch echt bij jou en hoe je het abbo gebruikt als je in NL bent gewoon even wat meer data verbruiken zodat je in Duitsland weer wat meer speling hebt.

In deze hoeft T-Mobile zich helemaal niet te schamen, sterker nog, ik denk dat TM nog de soepelste is op dit gebied.

Reputatie 7
Badge +14

Altijd eerst de voorwaarden lezen @dennis089  Wat @Doornekamp33 zegt is helemaal waar. 
Er is geen provider waar je onbeperkt roaming krijgt in de EU.TM doet niets vreemds. Deze regels zijn altijd al zo geweest sinds roaming kan vanuit je abonnement.

Ik denk dat jij je meer moet schamen je kan ook gewoon rustig vragen hoe het zit. 

Succes met je beslissing 

Reageer