Permanente roaming kosten

  • 7 February 2023
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Kreeg een bericht dat ik permanente roaming kosten zou krijgen. In december voor het ingaan van deze kosten contact gezocht met de klantenservice. Kreeg het advies een mb aanvuller te kopen voor €10 en om naar unlimited the switchen voor €16 meer dan mijn toenmalige abonnement. Dit verschil zou ik vergoed krijgen. Uiteindelijk werden alle mbs alsnog in rekening gebracht en werd de korting met terugwerkende kracht ingetrokken. Ik bel weer om verhaal te halen, de korting had niet gegeven mogen worden dus die moet ik terug betalen. Het abonnement kon ik zelf niet terug zetten naar mijn gewone bundel omdat ik die maand al naar unlimited geswitcht was maar ik zou de extra kosten van unlimited nu wel vergoed krijgen. Uiteindelijk is mij in Januari €68!!! In rekening gebracht en krijg ik helemaal niks terug van de extra kosten die ik door het advies van T-Mobile medewerkers heb gemaakt. De extra data heb ik niet eens kunnen gebruiken omdat elke mb dus extra bovenop mijn abonnement in rekening werd gebracht. Enige wat ik terug krijg van de “klantenservice” is dat ze het “jammer” vinden dat het zo is gegaan. 

Samenvattend heb ik op aanraden €68 weg gegooid en amper mijn duurdere bundels kunnen gebruiken door de extra kosten die ze in rekening hebben gebracht en hebben ze alle beloftes ingetrokken over korting die ik zou krijgen. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ssaarraahh 

Ik zie dat @Waqqas je al wat informatie heeft gegeven over gebruik in het buitenland. Ik wil ook graag met je meekijken en dit voor je uitzoeken. Ik heb hiervoor wat gegevens nodig dus zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ja dat weet ik. Het probleem is dat Tmobile een oplossing voor droeg die helemaal niet mogelijk bleek waardoor ik nóg meer kosten heb dan alleen de extra roaming kosten. Daarna is mij meerdere malen een vergoeding belooft die nu achteraf allemaal door Tmobile terug gedraaid worden. Dat vind ik geen eerlijke service en leg ik mij niet zomaar bij neer. Vandaar de vraag waar je wel geholpen kunt worden want via de klantenservice blijkt er niks mogelijk omdat ze geen bevoegdheid hebben.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ssaarraahh 

Op de website van T-Mobile staat alles ook uitgelegd, zie deze link.

Het is niet de bedoeling dat je je aansluiting langer in het buitenland gebruikt dan in Nederland.

Reageer