Beantwoord

problemen met inloggen app en website

  • 28 August 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb al een geruime tijd problemen met het inloggen op de app en website. Heb m'n ww geprobeerd te veranderen. Op de app lukt het soms maar dan wordt een dubbele account aangemaakt en op de website kom ik we helemaal niet in 🤷🏻‍♀️

 

Iemand anders met het zelfde probleem?

icon

Beste antwoord door Dave 28 August 2021, 13:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Apple2020,

Dat is een aparte situatie, die heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.. Hopelijk kunnen we dit in ieder geval snel oplossen! 

Zou je screenshots kunnen maken van de stappen die je onderneemt om (te proberen) in te loggen? Dan weten we gelijk waar we naar moeten kijken en zien we misschien al waar het aan ligt. Ervaar je dit probleem overigens op verschillende apparaten of enkel op je telefoon of computer? 

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we hier verder bij kunnen helpen!

@David heb het op safari, chrome en edge.

Als ik dan eindelijk kan inloggen dan krijg ik onderstaande. Rechts boven zie je mijn initialen dus je zou denken nou, dat is goed abonnement staat er in, hoeveel ik verbruikt heb, etc.

 

Vervolgens wil naar mijn persoonlijke gegevens kijken zie ik dit 

 

Wil ik die gegevens aanvullen wordt ik door verwezen naar de internet site krijg ik deze gekkigheid 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Apple2020 

Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en de het e-mailadres dat je gebruikt? Dan zet ik dit door naar de app ontwikkelaars.

Reageer