Beantwoord

Pukcode opvragen

  • 17 October 2016
  • 30 reacties
  • 4169 Bekeken

Mijn telefoon is geblokeerd en ben de pukcode kwijt hoe kom ik aan een nieuwe

Gr joke
icon

Beste antwoord door jan kelder 17 October 2016, 16:33

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 5
Je kan jou pin of pukcode opvragen in My-tmobile en dan bij simkaart kun je de code opnieuw aanvragen
Mijn telefoon is geblokeerd en ben de pukcode kwijt hoe kom ik aan een nieuwe

Gr joke
beste,

ik heb 3x mijn pincode verkeerd ingetikt en ben mijn pukcode kwijt geraakt. Ook kan ik mij niet inloggen op My T-mobile, want ik heb mij niet aangemeld. Op welke manier kan ik alsnog mijn pukcode opnieuw aanvragen ?
Reputatie 7
Hoi Roumaise La,

Die kan ik voor jou opzoeken, hoor, geen probleem! Daartoe heb ik wel eerst jouw gegevens nodig. Kun je mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer toesturen in een privéberichtje? Dan kan ik het opzoeken in het systeem en je er verder mee helpen!

waar kan ik mijn pin en pukcode opvragen

Reputatie 7
Badge +15

@Kuifje4349 

De pincode kan je denk ik niet opvragen maar de puk code staat in het T-mobile account dat bij het nummer hoort.

Als je de pincode vergeten bent dan kun je bij het opstarten 3x een foute pin invoeren dan je puk invoeren en dan kun je een nieuwe pin instellen.

Hallo.

Ik zou graag de pukcode voor mn dochtertje willen opvragen, maar nu steeds als ik t wil aanvragen krijg ik n bevestigings sms naar haar tel...terwijl ik die niet kan gebruiken.

Kunt u mij helpen ?

Ze heeft geen account en t is n pre paid toestel.

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

Reputatie 7
Badge +14

Bel dan even de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +15

@Martinecj 

Is de kaart waar de simkaart in zat ook niet meer aanwezig? Daar staat ook de pincode op en dan kan je bovenstaande toepassen met 3 keer verkeerde pin invoeren.

Ik wil graag me puk code opvragen die ben ik kwijt, het lukt niet online aangezien ik geen smsje meer kan ontvangen ,het gaat om een zakelijke simkaart hoor graag van jullie

Reputatie 7

Hoi Rutger,

Dat wil ik graag voor je nakijken! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer en ter controle het adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van de contracthouder? Dan kan ik voor je gaan nakijken wat ik kan doen voor je. Het is afhankelijk hoe laat jij jouw bericht stuurt of ik vandaag nog in de gelegenheid ben om te reageren, anders kun je het ook even via een ander kanaal proberen, bijvoorbeeld met een tweede telefoon even onze klantenservice bellen.

Ik zie jouw bericht hopelijk snel verschijnen!

Hoi,

Ik zou graag mijn pukcode willen ontvangen. Ik kan geen tmobile account aanmaken omdat mijn kaart geblokkeerd is. Kunnen jullie deze mailen?

vrg

Martijn

Reputatie 7

Hi Martijn,

Dit wil ik graag voor je gaan nakijken. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga dan zo snel mogelijk voor je kijken.

Graag mijn pukcode voor 06***

[Privégegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonlijke info in openbare berichten!] 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @willemvanlunteren 

Heb je geen My T-Mobile account voor dat nummer? Dan kun je de pincode daar gewoon inzien.

En hoe vraag ik de puk code op als ik nooit een mail account heb doorgegeven .

En als ik bel zeggen ze is te druk en verwijzen ze mij naar de site waar ik dus niks mee kan omdat er geen mail account toen is aangemaakt .

Reputatie 7
Badge +7

@Pielo ,

Als je naar de klantenservice belt wordt dit vaak standaard geadviseerd. Meestal als je aan de lijn blijft, krijg je wel een medewerker te spreken. Je kan er ook voor zorgen dat je klantnummer in je profiel staat en wachten totdat er hier een moderator reageert. Zij reageren hier vanzelf , dit gaat op volgorde van binnenkomst. Met jouw klantennummer kunnen de moderatoren je gelijk op weg helpen.

Heb ook nog wat info via Google gevonden:

Je kunt een nieuwe pukcode opvragen via “My T-Mobile”. Nadat je een nieuwe pukcode hebt aangevraagd kun je deze ingeven in je mobiele telefoon en kun je hem weer gewoon gebruiken.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je je login gegevens niet meer hebt om in te loggen in “My T-Mobile”, in dat geval kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Tevens is het mogelijk om gewoon even langs te gaan bij een T-Mobile winkel, zij kunnen je ook helpen aan een nieuwe pukcode.

Bedankt voor je antwoord maar ik vraag eigenlijk voor mij broer aan omdat hij dit zelf helaas niet kan.

En de gegevens die hij zelf nog had was niks.

Enigste wat die nu heeft is een telefoon met een simkaartje er in die om zijn puk code vraagt.

Probeer morgen nog wel een keer te bellen nu 12 keer heb ik er voor vandaag wel ff genoeg van.

Heb geprobeerd via messenger maar daar word ook niet geantwoord dus schiet niet echt op helaas.

Fijne avond nog daar 🤞 

Reputatie 7
Badge +7

@Pielo ,

Graag gedaan. Maar wat ik ook al aangaf: loop even binnen bij een T-Mobile shop, daar kunnen ze je vaak ook verder helpen.

Fijne avond.

Beste moderator,
Ik heb een SIM-kaart van T-Mobile waarvan ik de PUK code niet meer weet. Ik heb overal gezocht thuis, maar ik kan dat papiertje waarop de PUK code staat niet meer vinden.
Inloggen in My T-Mobile werkt ook niet voor mij. Ik weet dat daar de optie bestaat om digitaal mijn PUK code op te vragen, maar helaas.
Welke moderator zou mij willen helpen? Welke gegevens moet ik opsturen en naar welk e- mailadres? Ik heb mijn SIM-kaart nummer en mobiele telefoonnummer bij de hand.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,

Mariëlle Dorlas

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mdorlas ,

Ik heb het volgende gevonden:

Heb je geen T-Mobile account, neem dan via telefoon contact op met T-Mobile op 06 – 2400 1200. Let op dat alleen de contracthouder een pukcode aan kan vragen!

Je kan ook morgen naar een T-Mobile winkel, vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen.

Ik wil ook graag mijn pukcode opvragen.

 

Tweestapsverificatie bij het inloggen lukt niet, omdat mijn simkaart vergrendeld is en ik juist op zoek ben naar mijn pukcode. De verstuurde verificatiecode kan ik dus niet ophalen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Njoy2023 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer en ter controle het adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat bekend is bij ons want daar wordt de pukcode naar verstuurd. 

Ik hoor graag van je!

Beste mensen,

heb mijn pukcode nodig maar kom niet meer in de tele2 app en krijg geen verificatie code bij de Odido app en ik kan niet bellen nu… hoe kom ik aan mijn pukcode?

alvast bedankt!!

mvg. Mayra

Reageer