Beantwoord

Pukcode opvragen, maar nummer was nog niet aangemeld in My T-Mobile


hey, ik heb mijn pukcode nodig want ik was mijn simcode vergeten en heb drie keer een verkeerde ingetoetst. Deze zou ik moeten kunnen opvragen via mytmobile. Maar ik had mijn nummer nog niet geregistreerd op mytmobile. Als ik dat nu nog wil doen heb ik een verificatiecode nodig die mij per sms wordt verstuurd. maar daar kan ik uiteraard niet bij :(. wie kan mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 July 2022, 21:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

21 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @martijntje2002 

Heb je het kaartje nog waar de simkaart in zat? Daar staat ook de pukcode op.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @martijntje2002 

Is het inmiddels gelukt met de tip van Waqqas? Anders kijk ik graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan kan ik die per e-mail opsturen. Als je op mijn naam klikt dan kan je mij een bericht sturen. 

Hi @martijntje2002 

Is het inmiddels gelukt met de tip van Waqqas? Anders kijk ik graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan kan ik die per e-mail opsturen. Als je op mijn naam klikt dan kan je mij een bericht sturen. 

Hi! Kan jij mij toevallig helpen?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi, @nieeenke we helpen je graag altijd verder! Kun je mij precies vertellen wat er aan de hand is? Heb je je pukcode nodig of heb je een andere vraag? Mocht het een inhoudelijke vraag zijn, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb het zelfde probleem als martijntje2002. Puk kwijt, maar niet geregistreerd. Waar kan ik mijn gegevens naar versturen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LiaZwart 

Ik heb gereageerd op je privébericht  en je pukcode per e-mail verstuurd. Hopelijke is hiermee alles naar wens! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LiaZwart 

Heb je ook het kaartje niet meer waarin de simkaart zat? Daar staat ook je pukcode op.

Heb hem ontvangen Bedankt!

 

Ik heb ook hetzelfde probleem en mijn telefoon nog dringend nodig - uiterlijk morgenochtend 7u, help please!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YoumaysayEs 

Ik help je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en je e-mailadres? Dan zorg ik dat je een mail met je pukcode ontvangt. 

Ik weet mn pukcode niet meer en heb de kaarthouder ook niet. Mijn nieuwe abbo kan nog niet gekoppeld worden in MyTmobile dus ik kan het daar ook niet opvragen.

Help

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Manxoah 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan kijk ik met je mee en als het mogelijk is wordt je pukcode per mail verstuurd. 

Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Beste Hajar, 

Ik heb een prive bericht gestuurd betreffende verlies van pukcode maar niet geregistreerd staan. 

Met vriendelijke groet,

Linda

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LL66 

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat er vandaag een pukcode is aangevraagd via My T-Mobile. Is het inmiddels gelukt? Ik hoor graag of je zo verder bent gekomen. 

Beste Hajar, @Hajar 

Ik ben mijn pukcode ook kwijt maar mijn nummer staat ook niet geregistreerd.. 

Kunt u helpen?

Met vriendelijke groet,

Jurian

Reputatie 6
Badge +6

Beste Hajar, @Hajar 

Ik ben mijn pukcode ook kwijt maar mijn nummer staat ook niet geregistreerd.. 

Kunt u helpen?

Met vriendelijke groet,

Jurian

Hi @JurianWestra, daar help ik je graag bij verder! Je kunt je pukcode ook terugvinden op het kaartje waar je simkaart in zat. Heb je deze niet meer in je bezit? Dan kan ik de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Beste,

Helaas ben ik mijn pukcode kwijt en heb ik ook nog geen my t-mobile. Kunnen jullie mij helpen?

 

Groeten,

Kees

Reputatie 7
Badge +9

Hi @thornstra 

Heb je toevallig nog de simkaarthouder? Daar staat ook je pukcode op. Mocht je die ook niet hebben dan help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan zorg ik ervoor je dat je je pukcode per e-mail ontvangt. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. Ik zie die graag tegemoet!

Hi,

 

Mijn dochter heeft een aantal keer de verkeerde code ingetoetst, waardoor ik nu mijn puk code nodig heb. Ik kan het kaartje echter nergens vinden en het lukt ook niet via My T-Mobile omdat mij abonnement niet gekoppeld is. Dat probeerde ik te doen, maar dan ontvang je via sms een verificatiecode. Die kan ik dus niet bekijken aangezien de boel geblokkeerd is.

 

De klantenservice is vandag niet te bereiken. Heeft iemand een idee hoe ik dit z.s.m. kan oplossen?

 

Groeten,

 

Maaike

Reputatie 7
Badge +14

Tja, puk staat op kaartje, in je my-tmobile omgeving en anders de klantenservice.  Misschien zijn die vandaag nog op Facebook of Twitter te bereiken. 

Ik zit nu met hetzelfde probleem, 

Nummer is niet toegevoegd aan My T-mobile (en kan nu ook niet omdat ik geen SMS kan lezen)
En ik heb het kaartje niet meer waar mijn SIM-kaart in zat.