Beantwoord

Recycle deal terugverkoop werkt niet goed

  • 28 June 2021
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

 

Hallo,

Mijn naam is Andre Vossen .

Het betreft de Samsung Note 9 die ik heb terugverkocht via de recycle deal. Met Kenmerk: 1823/1.15315931
refComId:_a5I4L0000067AWcUAM:refComId

T-Mobile heeft deze op 7 Juni al ontvangen. Ik heb daar een email van gehad. Daarna heb ik geen enkel bericht meer gehad
of het toestel nou wel of niet goed gekeurd is. (natuurlijk is deze in perfecte staat)
Er word bij mij deze week €156 euro afgeschreven. Die ga ik natuurlijk gelijk storneren als ik nog steeds geen bericht heb gekregen.

Ik heb hier al een paar keer (inmiddels 3 keer) contact met u er over opgenomen. Met nul resultaat!!!
Er zou een bericht naar de desbetreffende afdeling zijn gestuurd en er werd me meegedeeld dat ik dan terug gebeld zou worden maar dat is ook niet gebeurd.

Graag had ik geweten waarom ik nog steeds niet opgelost is!!

Mijn telnr is 06*** [Telefoonnummer verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonlijke info in openbare berichten!] 

icon

Beste antwoord door Dave 28 June 2021, 11:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi Andre,

Dat is inderdaad erg spijtig, dat het allemaal zo moeizaam moet verlopen! 

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega Yvonne hier op dit moment al druk mee bezig is en contact heeft opgenomen met de partij die de toestellen in ontvangst neemt en de verdere verwerking doet. Hopelijk bieden zij snel uitsluitsel en kan dit hele verhaal spoedig worden opgelost!

Als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer