Serviceverlening T-Mobile

  • 7 November 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1

Ik maak me zorgen over de dienstverlening van T-Mobile. Ik merk in het bijzonder in het laatste jaar een scherpe daling in de kwaliteit van dienstverlening. 

Waarom zeg ik dat? Ik kreeg (nu leun ik op schattingen) rond maart/april een probleem met inloggen bij Mijn T-Mobile. Ik moest een nieuw wachtwoord aanmaken en hij weigerde welk nieuw wachtwoord dan ook. Na bellen met de klantenservice, welke mijn vraag niet konden beantwoorden, werd er een ticket aangemaakt voor de IT-afdeling. Ik zou binnen een paar dagen worden teruggebeld. Na een week ben ik maar eens gaan bellen. Ik kwam niet verder dan de klantenservice. Met een nieuwe belofte, binnen een week zou ik gebeld worden. Ik heb in totaal ongeveer een maand gewacht. Maar met een oplossing kwamen ze niet. Al met al na heel veel heen en weer gebel, is er eindelijk een oplossing aangeboden. Heeft in totaal drie maanden geduurd. Vind ik amateurisme en slechte dienstverlening.

Nu heb ik (na veel twijfels; ik zit al meer dan twintig jaar bij deze organisatie en dat zeg je niet zomaar vaarwel) in oktober besloten toch mijn contract te verlengen. Met een Google Pixel 7 Pro. Waarbij de Buds gratis werden aangeboden. Ik heb toen geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier werd om een imei nummer gevraagd. Dat had ik nog niet omdat ik het toestel nog niet had ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar toen kreeg ik 20 oktober het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dat betekende dat ik niet meer op tijd het formulier in zou kunnen dienen.

Ik heb de vraag hoe ik deze alsnog zou kunnen ontvangen in dit forum geplaatst. In dit topic:

In het verdere verloop van dit topic is te lezen hoe T-Mobile schittert door non-communicatie. Ik ben echt niet de enige met dit probleem, maar er is geen enkele inhoudelijk daadkrachtige reactie van T-Mobile. Dat is zeer zorgelijk, zo ga je niet met klanten in het algemeen om en al helemaal niet met klanten die al decennia tot je klantenkring horen.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mennogftixjtxigxiydiyfiyf8yfyf 

Ik begrijp je zorgen en ik wil je dan ook garanderen dat we achter de schermen druk bezig zijn om dit soort situaties op te lossen. Ik heb in het Google Pixel topic ook aangegeven dat ik terug zou komen met een update. Wij gaan er sowieso voor zorgen dat je de buds krijgt dus maak je daar geen zorgen over. We zijn in overleg met de leverancier over hoe we de actie precies (op een technische wijze) beschikbaar kunnen maken voor iedereen die in aanmerking komt en die na de registratie periode het toestel ontvangt. Zodra bekend is hoe we dat gaan doen, zullen we het direct met je delen!

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel kunt genieten van je toestel en buds!

Reputatie 1

Dank voor je reactie, ik adviseer je alleen dit bericht ook in het betreffende topic te plaatsen, er zijn daar veel mensen met vragen die vanuit T-Mobile maar niet concreet worden beantwoord...

Reageer