Beantwoord

Simkaart activeren

  • 16 April 2022
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Beste,

 

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vandaag en deze wou ik activeren. Ik heb op mijn oude toestel een esim en die heb ik per ongeluk verwijderd. Nu is de klantenservice niet bereikbaar tot aanstaande dinsdag en ik zie het niet echt zitten om zolang zonder mobiel te moeten doen. 

Is er een andere oplossing? Want via de activerings pagina kom ik helaas niet verder.

 

Alvast bedankt,

 

Paul

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 16 April 2022, 21:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Hypodermic  Je zou even langs een shop kunnen gaan maandag! 
Welke shop is open 2de paasdag!  Sommige zijn ook morgen open! 
Succes!

 

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg