Beantwoord

Simkaart activeren contracthouder in het buitenland

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Heb een nieuwe simkaart omdat mijn telefoon kwijt is, alleen moet je dan activeren in de winkel en het contract staat op de naam van mijn vader, kan ik de simkaart dan nog activeren. Vader woont in het buitenland dus die kan niet even langskomen.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 11 October 2021, 17:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @MLenz  Oei dat is een probleem.

Wat je vader kan doen is de klantenservice bellen, ze kunnen hem doorverbinden met een speciaal team die doormiddel van vragen soms bij uitzondering de kaart kunnen activeren.
 

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

tel:0624001200
succes,even weten of het is gelukt.

 

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg
Reputatie 7
Badge +14

Beste @MLenz Is het nog gelukt met je simkaart activatie?