Beantwoord

slechte ervaring T-Mobile

  • 16 August 2021
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Na vele jaren klant van t mobile heb ik de afgelopen paar maanden geprobeerd mijn contract wederom te verlengen. Helaas niet gelukt door de - in mijn optiek - nalatigheid van deze firma. Geen reactie, geen actie, niks. Vanwege onbekende reden kon ik niet verlengen. Alle betalingen waren voldaan, periode voor verlengen was in orde, maar niemand kon achterhalen wat er mis was.

 

De laatste periode was mijn simkaart ook niet bruikbaar...  maar ik krijg wel continue facturen..  Ik heb de laatste twee maanden betaald maar geen gebruik kunnen maken. Afgelopen week maar besloten over te stappen. Een compensatie voor de laatste maanden dat ik wel heb betaald maar niet heb kunnen gebruiken zal het minste zijn wat jullie nog kunnen doen. 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 16 August 2021, 10:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rishano2020 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan ook niet meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Goedemorgen allen,

 

voordat ik begin heb ik 4x abonnementen lopen op een adres bij T-Mobile.

Wat heb ik een slechte ervaring met deze bedrijf, 4 oktober 2021 verleng ik mijn thuis abonnement 6 oktober krijg ik een sms’je met dat u klantvoordeel van 10 euro naar 6,50 euro gaat, ik gebeld en het aangegeven van dat dit niet klopt waarop de medewerker reageerde ja dat is inderdaad niet correct, dit komt omdat je thuis abonnement verlengd is en het nog steeds in afwachting is van goedkeuring voor om het bij toe te voegen aan jou klantvoordeel maar komt goed ik zal een case aan maken en we zullen het oplossen. Ik enkele dagen gewacht zoals ik het idee had nee hoor nog steeds niet opgelost, elke keer 10x per dag inloggen om te kijken of ik weer toegevoegd ben maar helaas, weer gebeld met t-mobile zakkelijk weer een andere medewerker die verteld mij ja ik ga het eventjes bespreken met mijn collega, ik in de wacht gezet voor 10/15 min maar helaas ook geen oplossing, ze weten ook niet waar het probleem is hebben ze me  op dat moment doorgeschoven naar t-mobile thuis, daar een andere medewerker gesproken die verteld mij ja je moet nog eventjes afwachten het systeem is trager dan normaal het kan een week duren🤔, ik een week gewacht weer contact opgenomen krijg ik dit te horen we weten nog steeds niet wat het probleem is, wordt elke keer van kastje naar muur en anders om gestuurd niemand kan dit oplossen niemand kan me helpen en niemand weet antwoord, ook deze moederkerk geeft aan wacht nog enkele dagen heb ook een cade aangemaakt we gaan er achter aan, ik weer dagen gewacht en opeens krijg ik na enkele dagen een e-mail met gefeliciteerd u probleem is opgelost ik heel blij naar mijn account weer om in te loggen wat ik al dagelijks 10x doe inloggen en kijken maar wat denk je nee hoor niks opgelost gewoon een e-mail voor de lol gekregen ik maar weer contact opgenomen en wat krijg ik te horen ja het probleem is opgelost dat klopt, ik verbaast antwoord geven wat is er opgelost ik zie niks terug in mijn account ja meneer het kan maximaal 24 uur duren zo niet bel dan terug, ik heb dus tot de volgende dag gewacht en ja hoor precies wat ik dacht nog steeds geen oplossing en niet zichtbaar in mijn account, heb maar weer eens contact opgenomen en het verhaal weer opnieuw uitgelegd ook dit keer is mij verteld we gaan weer een case aanmaken en gaan het probleem oplossen heb het idee er werken school studenten die er totaal geen vertand van hebben, ik als bedrijf zou me kapot schamen dat dit tot heden niet opgelost is en niemand kan helpen. Dit is triest voor woorden, ik heb al zo lang gewacht en hiermee al zo lang op zitten wachten heb ik dus gisteren 19-10-2021 weer contact opgenomen met zakkelijke afdeling en deze medewerker helemaal met mij medeleven en mij laten voelen ik ga u helpen meneer dit komt helemaal goed geen zorgen dit kan zo niet en ik ga hier achter na ik zal contact opnemen met t-mobile thuis en zal ik u daarna bellen dit gesprek heeft dus een dikke uur geduurd omdat hij eerst zelf aan het checken was en kijken en met andere aan het bespreken. Dus ben ik door deze medewerker beloofd om dezelfde dag terug gebeld te worden, maar wat denken jullie nee hoor niks van gekomen deze persoon heeft beloftes gedaan zoals de rest met oplossen en mij laten zitten, ik zit dus tot de dag met vandaag zonder oplossing zonder mijn volledige klantvoordeel waar ik recht op heb bij meerdere abonnementen, het lijkt er op dat ik aan het lijntje wordt gehouden zodra mijn verlening voorbij de 14 dagen bedenktijd is dat ik dus geen kant meer op kan gaan, dat is het nu ook de 14 dagen zijn voorbij. Ik weet niet waar ik moet zijn en niemand kan helpen het probleem is en wordt maar niet geholpen iedereen doet valse beloftes wat is dit een slechte service heb spijt van deze verlening en de diensten en service die worden aangeboden ver onder nul. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Slechte.service ,

Zoals aan je gemeld is gaan we in dit topic verder. Om op je vraag terug te komen. Als je op de homepage kijkt staat er in mooi magenta “Hoe werkt de Community” Als je op de volgende linkt klikt, kan je waarschijnlijk het antwoord op je vraag lezen. https://community.t-mobile.nl/hoe-werkt-de-community-522

Beste,

Heel erg bedankt voor je hulp een aandacht en betrokkenheid maar heb jou hulp niet nodig, ik verwacht van t-mobile een bericht niet van jou.

 

Nogmaals bedankt voor je bezorgdheid.

 

prettige dag verder.

Reputatie 7
Badge +16

@Slechte.service Jouw frustratie hierin is helemaal begrijpelijk en het spijt me dan ook enorm dat ik je nog geen directe oplossing kan aanbieden. Wat ik echter wel wil vragen aan je, hoe lastig ook natuurlijk, is om nog een klein beetje extra geduld. Onze techneuten hebben jouw kwestie doorgespeeld naar het overkoepelende onderzoeksorgaan en zij zijn sinds gisteren bezig om dit te onderzoeken. 

Onze collega's  werken er met man en macht aan om dit in goede banen te geleiden zodat jij zo snel mogelijk weer het abonnement zichtbaar hebt in My T-Mobile Thuis. Zodra er een update is, zal die a la minute aan je gegeven worden, dat weet ik zeker. 

Tot die tijd: probeer rust te vinden in het feit dat wij het voor je gaan oplossen, liever eerder dan later, dat beloof ik!

 Mijn man Kan niet inloggen op mijn tmobile . Kan zijn sim nr niet meer vinden wat kan hij doen .via chat ook geen succes denken steeds dat het om mij gaat.

 

 

Reputatie 7

Hi @arjam,

Als jij de vraag stelt via de chatbot, op jouw eigen account, dan worden er inderdaad antwoord gegeven die van toepassing zijn op jouw account. 

Op deze pagina vind je in ieder geval de instructies om in te kunnen loggen op My T-Mobile en ook hoe een nieuw wachtwoord kan worden ingesteld om weer opnieuw in te loggen.

Aangezien het om toegang tot My T-Mobile (en dus vele persoonlijke gegevens) gaat moet jouw man dit zelf bij ons regelen als het niet lukt. Hij kan via verschillende manieren contact opnemen met ons, waaronder ook via deze Community. 

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag van je!

Reageer