slechte klantenservice

  • 15 December 2022
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

gisteren heb ik gebeld om mijn huisgenoot aan te melden om over te stappen naar t mobille

ze zouden na 16.15 terug bellen,, niet gebeurt ! om 18.30 weer gebeld ow mevr dat is niet zo netjes

ik bel u om 19.00 terug als u huisgenoot dan klaar zit met de benodigde info dan maak ik het in orde

ik wil ook graag weten of u nog meer diensten af neemt van ons,, nee meneer en daar heb ik ook geen enkele interesse in! ja maar dan betaald u zeker te veel, en bent een dief van eigen portemonnee

das dan mijn keuze, ik bel enkel voor een nieuw abbo voor de huisgenoot die naar jullie wil overstappen

nou ok dan ik bel om 19.00 terug ,,, dus weer niet! en dat noemt zich klantenservice?? ik heb hier vele benamingen voor, maar het woordje service komt hier zeker niet in voor! schandalig vind ik het.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @chefke41 Dat is zeker niet netjes, maar waarom regel je het niet online?

Werkt simpel en bij meer abonnementen op een adres krijg je ook nog extra korting allemaal.

De klantenservice is echt niet slecht. Wij kunnen niet zien wat er tussen is gekomen.

Laat even weten of het je online lukt. En anders zijn er ook nog de shopt die je razendsnel helpen en duidelijk uitleg geven.

https://www.t-mobile.nl/winkels

Reputatie 7
Badge +14

Best bijzondere ervaring. Maar omdat je nu al op het forum zit is de weg naar gewoon een online aanmelding ook heel eenvoudig, snel en direct te doen! Klik hier, vul in welk abonnement er is gewenst en dan krijgt die persoon dar direct bevestigd. Het is natuurlijk wel belangrijk dat de persoon die een abonnement op zijn/haar naam wenst deze aanmelding doet. Je kan niet “voor een ander” een abonnement afsluiten, ook zal er een betalingscheck van de bankrekening plaatsvinden.

Reageer