Beantwoord

Slechte service Tmobile

  • 6 August 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Tmobile heeft (voor de 2e keer) mijn databundel aangesproken voor mijn datavrije muziek.
Hier baal ik stevig van.
Voor mijn werk heb ik mobiel internet nodig en heb altijd tussen 3 en 5 gb over elke maand. Nu was alles op en moest bijkopen. Zo gauw ik kan ga ik over naar een andere provider!! Na melding zou men me terugbellen, maar dat gebeurt niet. Erg slecht

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 August 2021, 11:06

Hallo @ENienh 

Hier vind je een lijst met alle diensten die zijn aangesloten bij datavrije muziek.

Heb je verder ook een abonnement van 10 GB of hoger dus inclusief datavrije muziek?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Goedemorgen @ENienh,

Welke dienst gebruik je? Dat is natuurlijk wel van belang om te onderzoeken wat er mis gaat en je eventueel een oplossing te kunnen bieden. Over welke periode gaat dit?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ENienh 

Hier vind je een lijst met alle diensten die zijn aangesloten bij datavrije muziek.

Heb je verder ook een abonnement van 10 GB of hoger dus inclusief datavrije muziek?

Reageer