SMS en 0909 nummers geblokkeerd

  • 29 March 2023
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Sms naar service nummers is geblokkeerd en kan ook geen 0906, 0906 nummers bellen. Iemand een oplossing

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @Leonzun 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Heb je de blokkade zelf geactiveerd? Dan kan ik met je toestemming de blokkade verwijderen. Mocht je een betalingsregeling hebben lopen dan wordt bellen naar servicenummers en gebruik in het buitenland automatisch geblokkeerd totdat de betalingsregeling is voldaan. Mocht je dus graag gebruik willen maken van bellen naar servicenummers tijdens een betalingsregeling dan kan je er ook voor kiezen om je achterstand in een keer te voldoen. De blokkade wordt dan automaitsch verwijderd nadat je betaling is verwerkt. 

Mocht het wel gaan om een eigen blokkade, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Leonzun 

Ben je misschien minder dan 2 maanden klant of heb je misschien een openstaande betaling?

Je kan ook de blokkades in je My T-Mobile account controleren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leonzun 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Heb je de blokkade zelf geactiveerd? Dan kan ik met je toestemming de blokkade verwijderen. Mocht je een betalingsregeling hebben lopen dan wordt bellen naar servicenummers en gebruik in het buitenland automatisch geblokkeerd totdat de betalingsregeling is voldaan. Mocht je dus graag gebruik willen maken van bellen naar servicenummers tijdens een betalingsregeling dan kan je er ook voor kiezen om je achterstand in een keer te voldoen. De blokkade wordt dan automaitsch verwijderd nadat je betaling is verwerkt. 

Mocht het wel gaan om een eigen blokkade, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder.

Hallo,

 

Ik heb eenzelfde probleem.

Alle servicenummers heb ik via de app gedeblokkeerd, maar toch kan ik die nummers niet bellen.

Wie kan me helpen?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @PeterKrabbe72, welkom op de Community! In het systeem stond er nog wel een blokkade op servicenummers. Deze heb ik direct voor je opgeheven. Je kunt zo direct weer servicenummers bellen. Laat je het me weten als je merkt dat het weer kan? 😄

Alles in de app stond wel uit.

 Hoe kan het in het systeem dan wel aan staan?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Peter, ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. In het systeem stond de blokkade wel op klantverzoek, wellicht dat het daarom ook echt via het systeem uitgezet moest worden (in dat geval wel apart dat in Mijn Odido werd aangegeven dat de blokkade was opgeheven). Het kan ook een hick-up in het systeem zijn geweest. 

Lukt het wel met het bellen naar servicenummers nu?

Reageer