Beantwoord

SMS Welkomsberichten Buitenland uitzetten


Beste,

Kunnen jullie de SMS welkomsberichtjes in het buitenland uitzetten?

alvast bedankt,

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 June 2021, 10:35

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jafe1968 

Ik zie dat je een zakelijk abonnement hebt en daarvoor kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Je kan het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice en die helpen je graag verder! Je kan ze bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hallo zouden jullie de welkom sms buitenland kunnen uit zetten 

Bvd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WernerMors 

De welkomstsms staat nu ook uit bij jou. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Kunnen jullie dit bij mij ook uitzetten please ?

Reputatie 7
Badge +14

Het lijkt mij veel handiger dat wij dat zelf kunnen aanzetten/uitzetten

Helaas vergeten sommige mensen dat en kan het veel geld kosten in het buitenland. 

Aan de andere kant is het ook wel eigen verantwoordelijkheid! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nitron 

Ik zie dat onze Siuperuser @Waqas jouw vraag heeft beantwoord in dit topic. Ik hoop dat je zo verder komt!

Hallo zouden jullie de welkom sms buitenland kunnen uit zetten  
 

Bvd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WernerMors 

Daar kan ik je zeker bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik het in orde voor je!

Goedemorgen, ik zou graag de welkomst tekst uit willen hebben. Bvd

 

vince

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vincenatic 

Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd dus hoef ik je daar niet meer om te vragen. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaam en heb de optie welkomstbericht ook voor jou uitgezet.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. 

Kunnen mijn welkomst sms’jes uit? Ik krijg elke 5 minuten een sms beetje overdreven. Jammer dat je

dit niet zelf uit kan zetten 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Klompie66 

Ik kan je daar zeker bij helpen!  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik dit voor je uitzetten!

Wanneer wordt dit uitgezet 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Klompie66 

Excuses ik was de afgelopen 2 dagen vrij waardoor ik het nu pas heb kunnen uitzetten. Dit wordt binnen enkele uren verwerkt dus vanaf vandaag zul je geen welkomstberichten meer ontvangen. Ik wens je een hele mooie tijd op vakantie!

Super djw

Het is blijkbaar nog niet gelukt om die welkoms sms uit te zetten? Ik krijg er elk uur 2 en gezien het tijdverschil is dit echt enorm irritant en een waardeloze service!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Klompie66 

In ons systeem staat die wel uit dus je zou ze niet meer moeten ontvangen. Heb je sindsdien nog steeds berichten gehad? Heb je je toestel opnieuw gestart? Anders zet ik het opnieuw uit.

Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar!

Als het goed is heb je van mij ook een PB ontvangen met dezelfde vraag als de topicstarter.

Groetjes, Lonneke

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lonn33 

Ik heb je bericht ontvangen en de welkomstsms uitgezet. Het kan tot 24 uur duren voordat het is verwerkt dus ik verwacht dat je na morgen geen sms meer ontvangt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi, kunnen jullie de sms voor mij ook uitzetten? Ik krijg elke 10 minuten een nieuwe, de ene keer welkom in Guatemala, de andere keer welkom in Colombia. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Welkomstsmsuiitzetten 

Ik heb bij deze je welkomstsms uitgezet. Dit wordt binnen 24 uur verwerkt. Ik wens je nog veel plezier in Guetemala of Colombia!

Hoi hajar, 

mijn vriend en ik hebben hetzelfde voor welkomstberichten Colombia en Guatemala. Heb je net ook een PB gestuurd. Kun je die voor ons ook uitzetten? Alvast dank! Ilya

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ilya 

Ik heb gereageerd op je bericht. 

Kan iemand alsjeblieft de sms welkomst teksten in het buitenland uitzetten?

ik heb nu een account in deze community moeten aanmaken omdat het via de Odido app onmogelijk schijt te zijn. En ook kan ik niemand via de chat bereiken en geen e-mail adres vinden.

enige optie voor contact is bellen en dat kost geld en vind ik zonde.

ik zit op de Antillen en krijg de hele dag door sms’jes met dezelfde welkomst tekst. 
ik zit hier sowieso niet op de wachten. Op vakantie niet maar ook niet als ik voor werk in het buitenland zit.

graag voorgoed uitgezet.

en misschien een idee om het in de app aan en uit te kunnen zetten zodat het niet zo veel moeite kost om te achterhalen hoe dit moet.

mvg,

Lilith

Reputatie 6
Badge +6

Kan iemand alsjeblieft de sms welkomst teksten in het buitenland uitzetten?

ik heb nu een account in deze community moeten aanmaken omdat het via de Odido app onmogelijk schijt te zijn. En ook kan ik niemand via de chat bereiken en geen e-mail adres vinden.

enige optie voor contact is bellen en dat kost geld en vind ik zonde.

ik zit op de Antillen en krijg de hele dag door sms’jes met dezelfde welkomst tekst. 
ik zit hier sowieso niet op de wachten. Op vakantie niet maar ook niet als ik voor werk in het buitenland zit.

graag voorgoed uitgezet.

en misschien een idee om het in de app aan en uit te kunnen zetten zodat het niet zo veel moeite kost om te achterhalen hoe dit moet.

mvg,

Lilith

Hallo @83Lilith11, dat zou ik voor je kunnen uitschakelen! Houd er rekening mee dat je dan helemaal geen welkomst SMS-jes meer van ons ontvangt, in geen enkel land. We hebben er bewust voor gekozen om deze optie uit te schakelen voor klanten, omdat we het belangrijk vinden dat ze wel op de hoogte zijn van de tarieven die gelden in het land. Ook is het belangrijk om te weten of je huidige bundel er geldt natuurlijk. 

Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik het voor je uitschakelen! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer