Beantwoord

specificatie langer dan 2 jaar geleden gebelde nummer opvragen (URGENT)

  • 30 May 2023
  • 8 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo iedereen, ik heb een specifieke vraag waarvoor ik jullie expertise nodig heb.

 

Ik wil graag een oude specificatie opvragen van een telefoongesprek dat ik zelf heb gevoerd . Ik heb de exacte datum van het gesprek , dus dat is geen probleem. Het is wel langer dan 2 jaar geleden.

 

Heeft iemand ervaring met het opvragen van oude specificaties bij T-Mobile en kan mij advies geven over de beste manier om dit aan te pakken?

 

Alle hulp is zeer welkom. Dank jullie wel!

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 May 2023, 10:20

Bekijk origineel

8 reacties

Up

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Henriee , welkom bij de community. 

 

Facturen met specificatie worden 2 jaar lang ter download aangeboden in de my-tmobile omgeving.  Daarna worden ze, volgens GDPR regelgeving verwijderd. Het is namelijk tegen deze wet om data langer te bewaren dan waar het strikt voor nodig is. Voor deze factuur specificatie is dat dus 2 jaar.

Tip, kijk in je telefoon.  Zolang je die niet gewist hebt blijven dat soort gegevens ook bewaard!

Jammer😥😥. Op de mobiel kon ik het niet meet terugzien. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Henriee 

Je kan het misschien eens proberen middels dit formulier, het is wel mogelijk om oudere contracten op te vragen bijvoorbeeld dus misschien lukt het ook voor een factuur.

Hallo @Henriee 

Je kan het misschien eens proberen middels dit formulier, het is wel mogelijk om oudere contracten op te vragen bijvoorbeeld dus misschien lukt het ook voor een factuur.

Beste Waqqas,

Onlangs heeft iemand me dit ook verteld. Ik heb toen dat formulier ingevuld en het al 10 dagen geleden verstuurd. Maar tot nu toe heb ik nog geen bevestiging of reactie ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

Dat kan kloppen omdat dit soort informatie verzoeken handmatig moeten worden verwerkt en opgezocht en dus een doorlooptijd kennen van een maand.

 

Dat kan kloppen omdat dit soort informatie verzoeken handmatig moeten worden verwerkt en opgezocht en dus een doorlooptijd kennen van een maand.

 

Hoi Eric,

 

Wil best een maand wachten als het zou lukken maar probleem is dat ik niet eens een bevestiging of iets krijg.

Reputatie 7
Badge +14

Binnen een maand krijg je dus een overzicht van de gegegevens die binnen T-Mobile bekend zijn.

Als je factuurdetails niet verwijderd zijn, dan zullen ze meekomen. Maar als ze dit als onderdeel van GDPR zijn verwijderd, dan komen die ook niet mee in de inzage van persoonsgegevens. Dat is dus even afwachten op de beantwoording.

Reageer