Beantwoord

Stoppen Datavrije Muziek

  • 31 March 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Goedendag, 

Ik las toevallig ergens over het stoppen van Datavrije Muziek. Tevens las ik over een speciaal aanbod voor mensen die nu nog Datavrije Muziek hebben. Over beiden kan ik op de T-Mobile site echter niets vinden. Ik had het wel zo netjes gevonden als T-Mobile mij hier zelf proactief op geattendeerd had. Voor hetzelfde geld had ik het niet ergens gelezen en was ik voor onaangename verrassingen komen te staan... Kunt u mij verder helpen?

Met een hartelijke groet! 

icon

Beste antwoord door eric 31 March 2023, 07:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hier staat alles benoemd over het stoppen van datavrije muziek per vandaag.

Er staat ook dat voor bestaande abonnees niets wijzigt en dat je door het wettelijk karakter van deze wijziging ook niet tussentijds kunt opzeggen mocht je nog in contract zitten. 

Je kunt natuurlijk wel in de my-tmobile omgeving jouw databundel verhogen naar unlimited.  Dan heb je functioneel hetzelfde.  

Ik ben in ieder geval niet geïnformeerd en benaderd met een passend aanbod. Dat had ik wel op prijs gesteld. Lijkt mij toch ook niet meer dan normaal dat je een klant informeert als een onderdeel van z'n abonnement ophoudt te bestaan. 

Lees ook: T-Mobile stopt na druk van ACM op 31 maart met zeroratingdienst Datavrije Muziek.

Ik kom er nu ook net achter, belachelijk dat we niks hebben gehoord! 

Reageer