Beantwoord

T-Mobile dekkingsklacht iPhone 12 series mist

  • 26 August 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 4

Ik kan geen dekkingsklacht aanmaken aangezien de iPhone 12 series mist. Vorige x al aangegeven bij de webcare maar nu nog steeds niet gefixt

icon

Beste antwoord door Dave 26 August 2021, 15:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @juliank,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie zelf niet terug waar je een optie moet kiezen vanuit een lijst telefoons bij een melding via onze dekkingskaart.

Als ik een melding wil indien krijg ik dit in beeld (via desktop en smartphone) en dit is vrij in te vullen: 

Wellicht zie jij dit probleem elders, zou je dan kunnen aangeven waar dit precies is? Zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten. 

Als dit verder helemaal bekend is bij mijn collega's van Facebook of Twitter, dan is dat ook prima en dan zullen zij dit verder hebben doorgezet.

Reputatie 4

Hi @juliank,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie zelf niet terug waar je een optie moet kiezen vanuit een lijst telefoons bij een melding via onze dekkingskaart.

Als ik een melding wil indien krijg ik dit in beeld (via desktop en smartphone) en dit is vrij in te vullen: 

Wellicht zie jij dit probleem elders, zou je dan kunnen aangeven waar dit precies is? Zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten. 

Als dit verder helemaal bekend is bij mijn collega's van Facebook of Twitter, dan is dat ook prima en dan zullen zij dit verder hebben doorgezet.

lol wat is dit nou weer voor antwoord ‘’zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten.’’ ik heb 1 probleem en gelijk de hele dag bezig ermee?.. het viel mij gewoon op dat ik 3mbit haalde op mijn werk, maar dat kan ook aan de speedtest server liggen

 

Reputatie 7

Hi,

Ik wilde hier niet mee impliceren dat jij hier continu mee bezig bent, maar dat ik dat in ieder geval niet dagelijks doe en dus misschien niet alle plekken ken waar je eventueel in zou moeten vullen van welke telefoon je gebruik maakt.

Het is je helemaal goed recht om hier gebruik van te maken en hier een melding over in te dienen en gelijk heb je! 

Als ik nog kan helpen met de plek waar de iPhone 12 niet ingevuld kan worden dan hoor ik het graag van je! 

​​​​​​

Reageer