Beantwoord

T-mobile extra punten bestelling niet bevestigd, punten wel weg

  • 15 October 2019
  • 4 reacties
  • 1449 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties

Ik wilde een bestelling plaatsen voor 2 welness tickets, echter wilde ik nog even iets checken en ben ik teruggegaan. Ik heb het niet bevestigd, echter zijn de punten wel er af. Ik kan ook niets vinden onder bestellingen en heb ook geen sms gekregen ter bevestiging.

 

Ik wilde de tickets wel graag hebben, maar wilde weten hoe lang de voucher geldig is. Ik kon daar niets over vinden.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Groet Edmund

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 15 October 2019, 10:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @EddyC 

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 

Reputatie 2

Goedemorgen@EddyC 

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 


Bedankt!! De punten zijn inderdaad inmiddels weer bijgeschreven.

Ik heb op 12 mei 2 wellness vouchers besteld maar nooit ontvangen. Andere bestellingen van die dag heb ik wel gehad. Punten zijn nu natuurlijk niet meer in te zien / te gebruiken, maar ik zou wel graag alsnog die vouchers krijgen. 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dinges01 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum,volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer