Beantwoord

telefoon met sim kwijt

  • 11 July 2021
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

 

Hallo,ik ben mijn telefoon kwijt en wil een nieuwe sim aanvragen,maar ik heb een zakelijk account en ze vragen om verificatie zodra ik mijn telefoonnummer invul maar ik kan dus niks verifieren aangezien ik mijn telefoon met sim kwijt ben en de simkaart wil blokkeren en dan een nieuwe wil aanvragen maar het nummer wil behouden

icon

Beste antwoord door Dave 11 July 2021, 16:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @alimahmoud ,welkom op het forum.

De moderators op dit forum kunnen niet in de zakelijke systemen werken.

De zakelijke helpdesk is in het weekend overdag ook te bereiken.  Hier vind je alle contactmogelijkheden. Ik adviseer met een andere telefoon hun gratis nummer te bellen.

 

Reputatie 7

Hi @alimahmoud 

Wat zonde dat je jouw telefoon kwijt bent! Heb je de simkaart al wel geblokkeerd, voor het geval dat iemand anders er mee aan de haal is gegaan?

Ik heb jouw aansluiting er even bij gezocht en zie dat dit om een zakelijk nummer gaat, maar in jouw geval kun je dit niet via de zakelijke helpdesk regelen, maar dit moet via de telecombeheerder van jouw organisatie. Hij/Zij kan dit verder voor je oppakken en regelen dat je een nieuwe simkaart kunt krijgen.

Voor nu nog een hele goede zondag toegewenst!

Reageer