Beantwoord

tijdelijke data verhogen

  • 11 July 2021
  • 7 reacties
  • 2334 Bekeken

ik ga binnenkort op vakantie. De kinderen hebben allemaal een abonnement, maar hebben niet voldoende MB om de hele vakantie mee door te komen. De Wifi op de camping is slecht en niet gratis bij de tent. Ik wil tijdelijk unlimited data afsluiten. Geen mb aanvuller, want dat is veel te weinig. De kinderen moeten eigenlijk op vakantie series en muziek kunnen kijken/luisteren. Hoe kan ik dit regelen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 July 2021, 13:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @etiennevaneijndhoven 

Je kunt 1 keer per maand je bundel verhogen of vesrlagen en de volgende maand weer terugzetten.

Je kunt dit regelen via de app > abonnement > GO add-ons.

Via de website onder abonnement & instellingen > bundel wijzigen > en dan klik je op het GO add-ons dropdown menu.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @etiennevaneijndhoven wat een goed idee om ze zo ook bezig te houden. Als je in Nederland blijft is Unlimited echt volledig onbeperkt door na 8GB met gratis 2GB bundels op te waarderen.

Binnen de EU roamen heeft een maximaal verbruik van 18GB per facturatie maand waarna er een waarschuwing sms volgt en je dan per MB een toeslag betaald.

Reputatie 7
Badge +15

@eric

Voor gebruik in het buitenland staat de limiet op 21 GB en de toeslag is €3,63 per GB wanneer je internetgebruik in het buitenland meer is dan in Nederland over een bepaalde periode 😀

Reputatie 7
Badge +14

Dan hebben de T-Mobile moderators nog een taak om de website te laten updaten.

 

Reputatie 7
Badge +14

@eric Waar zie jij dat staan dan. Het is alweer een poosje 21 gig en bij unlimited + zelfs 22gig.

Fijne avond!

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb een afbeelding geplaatst met de link naar simonly additionele informatie. Moderators kunnen dit dan laten fixen.

Reputatie 7

Scherp gezien @eric, ga ik laten aanpassen, thanks!

Reageer