Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187675 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Zou top zijn als Apple Music ook ondersteunt wordt ook namens de nieuwe Lossless audio kwaliteit streams.

 

Momenteel lijkt dit enkel op High muziek kwaliteit te werken.

Reputatie 5

Zou top zijn als Apple Music ook ondersteunt wordt ook namens de nieuwe Lossless audio kwaliteit streams.

 

Momenteel lijkt dit enkel op High muziek kwaliteit te werken.

Volgens mij is die vraag al zo vaak langsgekomen en het antwoord ook....

kan je streaming diensten

juke en npo en radionl

toevoegen aan data vrij muziek

 

Je kan ook radio luisteren via https://radiostations.nl, en ook als je de pagina afsluit speelt de muziek af op de achergrond. Wel een leuke toevoeging voor Tmobile app.

Soundcloud mag als idee bij de gratis muziekdiensten

Reputatie 7
Badge +14

Allemaal goede ideeën, maar data vrije muziek wordt niet meer geactiveerd bij nieuwe abonnementen. De bestaande klanten behouden de functie nog wel, maar als ze zo'n stap zetten is niet de verwachting dat het aanbod van muziekzenders nog uitgebreid zal worden. 

Het aantal klanten dat Unlimited abonnementen afsluit stijgt nog steeds, die klanten hebben allemaal al volledig en voor elk station, zender, muziekdienst of NAS thuis al geen uitdaging meer met de databundel.

Reputatie 5

Goedemiddag, 

Wellicht al bekend, maar voor alle zekerheid toch even een bericht. Enige tijd geleden is naar buiten gebracht dat we als T-Mobile stoppen met het aanbieden van Datavrije Muziek voor nieuwe klanten, bijvoorbeeld in dit artikel.

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is de aanwas van nieuwe diensten aanzienlijk gestagneerd, zeker als je het vergelijkt met de beginperiode. Apple Music was bijvoorbeeld een vurige wens van veel klanten, zo ook van ondergetekende. Echter heeft Apple Music meerdere keren aangegeven niet te willen meewerken aan Datavrije Muziek. Ook SoundCloud stond op veel verlanglijstjes, maar hebben we nooit als dienst kunnen verwelkomen onder DVM.

Het gehele proces is onderhevig aan allerlei regels en richtlijnen om het te mogen aanbieden. De verandering in de techniek maakt het ook dat we zien dat bij veel ‘verzameldiensten’ zoals een Nederland.fm, het niet meer mogelijk is om dit onder Datavrije Muziek te laten vallen. Daarnaast, zoals ook te lezen in het Nu.nl-artikel, zien we ook dat Datavrije Muziek niet langer één van de belangrijkste redenen lijkt te zijn in de overweging om een bepaald abonnement te kiezen.

Via deze weg wil ik een verwachting managen, omdat ik voorzie dat veel potentiële partners zich minder snel geneigd zullen voelen om aan te sluiten bij DVM. Daarnaast hebben we vrijwel alle aangedragen diensten al eerder benaderd en dit is op niets uitgelopen. Wij richten onze focus daarom voornamelijk op de stabiliteit van het aanbieden van DVM rondom de huidige aangesloten diensten.

Reputatie 7
Badge +4

@Mitch Wat jammer. Ik lees dat DVM stopt voor nieuwe klanten, maar hoe zit het met bestaande klanten die hun bestaande abo verlengen? Ik hoor het graag van je. :wink:

Reputatie 7
Badge +14

Als je een nieuwe propositie neemt (verlengt), dan zit daar de DVM niet meer bij. Alleen als je niet verlengd en je huidige abonnement laat doorlopen blijft DVM op je huidige propositie beschikbaar.

Dat heeft dus niet te maken met of je al een bestaande klant of nieuwe klant bent. Bij een nieuw/verlengd abonnement horen alle nieuwe (algemene) voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +4

Dank voor de verduidelijking. 

Wat jammer om te horen, maar bedankt voor de verheldering. Het was voor mij het grootste voordeel van een T-Mobile-abonnement, echt heel jammer.

Reputatie 7
Badge +14

Wat jammer om te horen, maar bedankt voor de verheldering. Het was voor mij het grootste voordeel van een T-Mobile-abonnement, echt heel jammer.

Zoalang je je abonnement niet verlengd kun je wel binnen je abonnement gewoon de databundel verhogen/verlagen. Zolang je meer dan 6Gb afneemt blijft DVM van toepassing.

Wat jammer om te horen, maar bedankt voor de verheldering. Het was voor mij het grootste voordeel van een T-Mobile-abonnement, echt heel jammer.

Zoalang je je abonnement niet verlengd kun je wel binnen je abonnement gewoon de databundel verhogen/verlagen. Zolang je meer dan 6Gb afneemt blijft DVM van toepassing.

Hmm… dat is wellicht het overwegen waard. Normaal gesproken verleng ik iedere keer mijn abonnement (vaak icm een nieuw toestel), maar ik maak zoveel gebruik van DVM dat het zonde is om het weg te doen (in ieder geval zolang het er nog gaat zijn) 

Bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +14

Graag gedaan. Als je trouwens vast internet van T-Mobile hebt/neemt kun je een Unlimited abonnement voor €25 krijgen. Dan heb je geen DVM meer nodig.

Eerst fel bevochten en nu stoppen jullie er mee? Met als excuus dat er steeds minder diensten zijn die zich willen aansluiten? Wat een raar en slap excuus 😕

Reputatie 7
Badge +14

Het vergt ook wat van die muziek diensten. Zodra ze weer nieuwe servers in gebruik nemen moeten ze die IP adressen doorgeven zodat ze in de whitelist worden opgenomen. Meestal zijn dit soort bedrijven internationaal georiënteerd. Elke T-Mobile bellen bij een upgrade past niet bij een ieder in hun processen....

Reageer