Beantwoord

travel & surf zone 2 (TMobile USA only 5GB) werkt niet

  • 29 August 2022
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Eerder maakte ik gebruik van de Zone 2 L pakket, deze werkte ook niet super maar deed het nog.

 

daarna heb ik de Zone 2 USA Only pakket van 5GB (Travel en Surf) gekocht en sinds doen doet mijn internet het vrij wel niet. Of ik heb wel 4G maar constant geen service of ik heb service maar alleen “E”. Ik kan vrijwel niks doen en alleen via de WIFI dingen opzoeken en data gebruiken. 
 

ik heb ookal geprobeerd het op 3G te zetten maar dan staat er al helemaal niks

weet iemand wat er eventueel gaande is en deze error/blokkade veroorzaakt?

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 30 August 2022, 07:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JayT 

Er zijn momenteel problemen met de verbinding in de VS. Zou jE voor nu het volgende kunnen proberen:

  • 4G en VoLTE bellen uit te schakelen in de toestelinstelling. Voor Android bekijk deze pagina en voor iOs deze pagina voor instructies. Ook moet je in de toestelinstellingen 3G netwerk selecteren en zorg ervoor dat je wifi uitstaat. 

Ben je nog een langere tijd in de VS? Dan kan ik je case doorzetten naar de technische afdeling dan gaan zij dit verder onderzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? En daarbij ook onderstaande kunnen invullen?

  • Toestel/telefoon
  • Tijdstip
  • Datum
  • Land
  • Provider USA:
  • Error/wat was de ervaring

Ik help je dan graag verder!

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ben sinds gisteren in Amerika en ik ben hier 3 weken dus dit is wel vervelend. Kunnen jullie ook met mij in contact komen om dit op te lossen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vincentdeventer 

Ik wil ook graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Heb je de tip die ik hierboven geef over 4G VoLTE uitzetten al geprobeerd? Mocht dat niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? En daarbij ook onderstaande kunnen invullen?

  • Toestel/telefoon
  • Tijdstip
  • Datum
  • Land
  • Provider USA:
  • Error/wat was de ervaring

Ik zet je case dan door naar onze technische afdeling.

Reageer