Beantwoord

Videoland activeren werkt niet


Hey, ik heb net mijn videoland bundel aangezet en de link ontvangen. Maar mijn nummer wordt niet herkend door videoland.com/tmobile

 

Gr. Dion

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 July 2020, 16:19

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MrDrizzle 

Wil het ook niet lukken via T-mobile?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/videoland

Ik keek zojuist zelf en kreeg de melding dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald, als je hetzelfde ziet dan zou je het misschien later opnieuw kunnen proberen.

Ik krijg inderdaad de melding "er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens"

Dan maar wachten. Wel jammer, zat er naar uit te kijken om series te kijken…

 

Reputatie 7
Badge +15

@MrDrizzle 

Na het proberen via T-mobile probeer het dan via videoland, werkt voor anderen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrDrizzle 

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die foutmelding krijgt.  Zou jij eens Videoland op een andere browser kunnen proberen te activeren of via Videoland pagina? Ik zie bij een andere klant dat dat wel heeft gewerkt. Ik hoor graag van je of dat bij jou ook werkt!

Het is al gelukt. Het duurde een aantal uur voordat videoland mn nummer binnen had. 

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Aah super! Ik wens je veel kijkplezier! 

Ik wil graag videoland activeren viact mobile. Ik zie dat het een bekend probleem is. Ik krijg een sms met valudatiecode, maar vervolgens krijg ik scherm dat aanvraag in behandelingbis, dit knippert al een uur....

Reputatie 7

Goedemorgen @Mootje13,

Werkt het op dit moment nog steeds niet? Het zou namelijk ondertussen wel verwerkt moeten zijn namelijk. Als het echter nog niet werkt, stuur mij dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik in ieder geval kijken of de bundel wel goed is geactiveerd. 

Ik zie jouw privébericht of bevestiging dat het werkt graag snel tegemoet!

Videoland sinds gisteren geactiveerd, ook bij mij lukt inloggen op Videoland niet. Ik voer alles netjes in, sms code en daarna krijg ik de melding, je aanvraag wordt opgehaald en knippert het inlogscherm erdoor heen. Heb eerder Videoland gehad, dus weet hoe het werkt, maar dit werkt niet.. Gelukkig was het half geld..

Reputatie 7

Hoi @LJusche,

Ook voor half geld moet het natuurlijk volledig werken, dus we gaan dit oplossen! 

Soms kan het zijn dat het wat langer duurt voor de aanvraag goed is verwerkt bij Videoland, waardoor het ook wat langer duurt voor jij je kunt aanmelden. Het kan dan ook zeker de moeite zijn om het vandaag nog eens te proberen.

Mocht het nog niet werken dan kijk ik graag met je mee of alles in ieder geval hier goed staat. In dat geval heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ieder geval controleren of de bundel bij ons goed is aangevraagd en verwerkt. 

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!

Reageer