Beantwoord

videoland is ineens vanuit t mobile opgezegd

  • 5 October 2021
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Al een hele tijd had ik via t mobile een abonnement bij videoland,  en ineens krijg ik vanmiddag een mail van videoland dat mijn abonnement per direct is stop gezet door t mobile, nog even geprobeerd om videoland aan te zetten maar helaas hij doet het niet meer.

De klantenservice van t mobile gebeld, en wat blijkt, ze kunnen niets zien dat ik via hun videoland keek, en ineens staat dit ook nergens meer op mijn facturen, alles na gekeken tot zo ver kon, niets.

Nu hebben sinds kort de boel veranderd in videoland en Netflix in 1 als extra.

Ik vind het een rare gang van zaken en ben benieuwd of nog meer mensen dit hebben.

Ik heb het gevoel dat omdat hun het extra abonnement hebben aangepast ik nu vreselijk in de zeik genomen word en dat het ineens niet meer op de facturen staat voelt ook niet goed.

 

icon

Beste antwoord door Dave 6 October 2021, 09:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Lucie69,

Erg jammer om te lezen dat we dit gevoel bij je hebben opgewekt! 

Het klopt inderdaad dat we de losse Videoland-bundel niet meer aanbieden, maar als je deze al in gebruik had dan zou deze als het goed is wel moeten blijven werken. Ik wil dit in ieder geval graag even voor je nakijken, dus zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik die gegevens heb kan ik aan de slag!