Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer



Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @trumanbryan 

Zij nemen zelf contact met je op en vertellen je meer over de maand gratis Visual Voicemail. Ik verwacht dat het goed gaat komen.

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Bedankt Hajar.

 

Krijg ik terugkoppeling via hier of mail? Daarnaast; ik heb nu een maand gratis visual voicemail, wordt die dan verlengt aangezien ik dat niet kan gebruiken op het moment.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi!

 

ik heb een prima internet verbinding zowel via wifi als 4g. Daarnaast heb ik geen dual sim, en heb ik de laatste ios update! 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Het duurt al sinds mei.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dinah1 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Weet dat onze technische specialisten druk bezig zijn om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!

Hoi

 

Nee, lukt ze al sinds mei niet. Heel frustrerend. Ik wacht nu weer af.

Moet nu 1233 bellen en het idiote is dat daar steeds gezegd wordt dat mijn mailbox de maximale capaciteit heeft bereikt.

 

Ik ben zover dat ik aan overstappen denkt terwijl ik al sinds 2004 bij T-mobile zit. Klantenservice is niet pro-actief, gaan me niet bellen om te checken of het nu wel goed is, hierdoor steeds een andere, steeds opnieuw een steeds langer verhaal uitleggen. Ben echt wanhopig.

@stefmail @dinah1 Is dit opgelost voor je? ik heb hetzelfde probleem.

 

Ik had ook het probleem dat visual voicemail niet werkte. Netwerk hersteld, klantenservice gebeld etc 

Ik kwam er uiteindelijk achter dat mijn data roaming uit stond. Nadat ik deze weer had ingeschakeld was bij mijhet probleem opgelost. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dinah1 

Dankjewel voor je voorbeelden. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en ik verwacht dat je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling krijgt. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Afgelopen vrijdag twee voicemails17.18 uur, 11.54 ook. Staan er niet in, ik ben al gewend zelf de voicemail te bellen, maar dan nog: die van 11.54 staat er dan pas uren later in.

Verder terug kom ik even niet.

Ik heb de afgelopen maand 54 minuten aan de klantenservice besteed en het is nog steeds niet opgelost. Soms doet de vv het even, maar dan weer niet. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dinah1 

Zou je je netwerkinstellingen kunnen herstellen en laten weten of het dan wel werkt. Mocht het niet werken kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip delen waarop je problemen ervaart met Visual Voicemail? Dan zet ik het door naar onze technische specialisten en gaan zij dit verder onderzoeken. 

Ik hoor graag van je!

Tot nu hebben ze het niet opgelost, heb het maar uit gezet anders kost deze niet werkende “service”  €2

Hier hetzelfde. Drie medewerkers klantenservice gehad en nog niet opgelost. Berichten verschijnen niet én komen heel laat binnen (als ik bel). 
Heel graag hulp. 

Reputatie 7

Hoi @stefmail,

Is er misschien iets anders veranderd, zoals een nieuw abonnement, nieuwe telefoon of een nieuwe/andere simkaart? Dit kan namelijk ook nog wel eens effect hebben op Visual Voicemail.

Maak je op dit moment gebruik van een eSIM of dual simkaart? Heb je misschien een hotspot op jouw telefoon die je in gebruik hebt? Als dit niet het geval is zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik kijken of aan onze kant alles in orde is voor het gebruik van Visual Voicemail.

Ik hoor graag van je of het is opgelost en anders help ik je natuurlijk graag verder!

Reageer