Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer



Toon eerste reactie

42 reacties

Afgelopen vrijdag twee voicemails17.18 uur, 11.54 ook. Staan er niet in, ik ben al gewend zelf de voicemail te bellen, maar dan nog: die van 11.54 staat er dan pas uren later in.

Verder terug kom ik even niet.

Ik heb de afgelopen maand 54 minuten aan de klantenservice besteed en het is nog steeds niet opgelost. Soms doet de vv het even, maar dan weer niet. 

Hi @M C T 

Goed dat je al verschillende dingen hebt getest. Ik ga mijn best doen om je Visual Voicemail weer werkend te krijgen. Zou je het volgende kunnen proberen?

  • netwerk instellingen resetten
  • wachtwoord opnieuw instellen (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

Ik ben benieuwd of het hiermee is opgelost!

Ik heb hetzelfde probleem hier…. wil bovenstaande graag uitproberen… Maar hoe ‘reset’ ik mijn ‘netwerk instellingen’?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @M C T 

Het klopt dat Visual Voicemail niet beschikbaar is in combinatie met een zakelijk @Work abonnement. Visual Voicemail is alleen te gebruiken bij particuliere abonnementen en zakelijke klanten met een particulier abonnement (zoals Go) kunnen ook Visual Voicemail gebruiken. Kom je zo verder met deze informatie?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @M C T 

Goed dat je al verschillende dingen hebt getest. Ik ga mijn best doen om je Visual Voicemail weer werkend te krijgen. Zou je het volgende kunnen proberen?

  • netwerk instellingen resetten
  • wachtwoord opnieuw instellen (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

Ik ben benieuwd of het hiermee is opgelost!

Ik heb hetzelfde probleem hier…. wil bovenstaande graag uitproberen… Maar hoe ‘reset’ ik mijn ‘netwerk instellingen’?

Wat voor mobiele telefoon toestel heb je? Er bestaan instructies voor het resetten van je netwerk instellingen. Voor meer informatie volg deze instructies

Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het natuurlijk graag 

Hi @M C T 

Goed dat je al verschillende dingen hebt getest. Ik ga mijn best doen om je Visual Voicemail weer werkend te krijgen. Zou je het volgende kunnen proberen?

  • netwerk instellingen resetten
  • wachtwoord opnieuw instellen (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

Ik ben benieuwd of het hiermee is opgelost!

Ik heb hetzelfde probleem hier…. wil bovenstaande graag uitproberen… Maar hoe ‘reset’ ik mijn ‘netwerk instellingen’?

Wat voor mobiele telefoon toestel heb je? Er bestaan instructies voor het resetten van je netwerk instellingen. Voor meer informatie volg deze instructies

Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het natuurlijk graag 

Ik heb een iPhone 11 Pro Max, en ik snap prima het die werkt…. Welke netwerk instellingen moet ik resetten en waar vind ik die dan… Ik neem aan dat het de T-Mobile provider netwerk instellingen zijn, want mijn wifi instellingen daar is niets mis mee (ben een IT’er)

 

 

ik heb het zelfde probleem is eigenlijk begonnen na het overzetten naar het nieuwe voicemail systeem .

Heb al van alles geprobeerd netwerk instelling gereset .

Wachtwoord Voice mail opnieuw ingesteld.

Telefoon is up to date aantal keren opnieuw gestart niks helpt.

Contact met klanten service gehad die hebben voicemail uit en aan gezet maar dat helpt ook niet.

Krijg te horen dat ik bij apple moet zijn tja.

Misschien moet ik eens kijken bij kpn en mijn 4 abonnement daar onderbrengen. 

Slechte service t mobile om te zeggen dat ik bij apple moet zijn met mijn probleem.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dinah1 

Dankjewel voor je voorbeelden. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en ik verwacht dat je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling krijgt. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @richardvb 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail?  Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet. Is je toestel voorzien van de laatste update? 

Ik hoor graag van je!

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alles geprobeerd maar helaas krijg ik niks te zien. Was er al een oplossing bij jou?

Hoi Hajar

Ik heb geen dual sim.

Heb een goede internetverbinding .

Ja toestel is voorzien van de laatste update.

Ik krijg zelfs geen sms berichten van t mobile binnen

Heb ingesteld nu tijdelijk dat ik een sms bericht moet krijgen bij een voicemail maar die krijg ik dus ook niet.

Word nu wel gebeld door de voicemail bij een bericht maar dat heb ik niet aan staan.

het probleem zit toch echt aan jullie kant .

Wat mij betreft mag je heel die Voice mail resetten dan stel ik alles wel opnieuw in.

Dit kost mij gewoon geld als ik niet weet dat een klant iets heeft ingesproken.

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Reputatie 7

Hoi Jan,

Een erg lastig probleem en goed dat je laat weten wat je al getest hebt! 

Staat de meest recente software al op jouw toestel? Heb je de bundel Visual Voicemail ook al eens helemaal uitgeschakeld om deze vervolgens weer aan te zetten? Dat zijn nog de laatste twee opties die je zelf zou kunnen testen, alvorens we dit uit moeten laten zoeken door m'n collega's.

Ik hoor het graag van je, Jan!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Hier hetzelfde verhaal, Visual voicemail is niet te activeren op de iPhone 12, ik heb deze week al met 6 verschillende mensen van de helpdesk gesproken wat ik heb moeten doen:

  • meest recente software update
  • dataroaming aan + wisselgesprek aan + wisselen tussen data aan
  • netwerk instellingen gereset
  • voicemail aan/uit gezet en nieuwe welkomsttekst ingeschakeld
  • Visual voicemail aangezet (werkt ook niet)
  • Wachtwoorden hetzelfde gezet in Voicemail
  • bij “mijn telefoon” moest ik “mijn nummer” invullen

ik heb het idee dat niemand van T-mobile een idee heeft hoe het aan te zetten.  als er iemand is op de helpdesk die dit wel weet, laat die dan een duidelijk instructie schrijven!

 

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi!

 

ik heb een prima internet verbinding zowel via wifi als 4g. Daarnaast heb ik geen dual sim, en heb ik de laatste ios update! 
 

 

Reageer