Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer

• 22 May 2021
  • 31 reacties
  • 696 Bekeken

Toon eerste reactie

31 reacties

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jan,

Een erg lastig probleem en goed dat je laat weten wat je al getest hebt! 

Staat de meest recente software al op jouw toestel? Heb je de bundel Visual Voicemail ook al eens helemaal uitgeschakeld om deze vervolgens weer aan te zetten? Dat zijn nog de laatste twee opties die je zelf zou kunnen testen, alvorens we dit uit moeten laten zoeken door m'n collega's.

Ik hoor het graag van je, Jan!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Ik heb hetzelfde probleem. 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

Ondertussen van alles geprobeerd:

• Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi!

ik heb een prima internet verbinding zowel via wifi als 4g. Daarnaast heb ik geen dual sim, en heb ik de laatste ios update! 

Reageer