Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer

  • 22 May 2021
  • 30 reacties
  • 499 Bekeken

Visual Voicemail  werkt niet meer, ik heb hem geprobeerd opnieuw in te schakelen door abonnement te stoppen en weer aan te zetten, en netwerk setting te resetten zo als gesuggereerd maar dat werkt allemaal niet.

icon

Beste antwoord door David 25 May 2021, 15:39

Bekijk origineel

30 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alles geprobeerd maar helaas krijg ik niks te zien. Was er al een oplossing bij jou?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jan,

Een erg lastig probleem en goed dat je laat weten wat je al getest hebt! 

Staat de meest recente software al op jouw toestel? Heb je de bundel Visual Voicemail ook al eens helemaal uitgeschakeld om deze vervolgens weer aan te zetten? Dat zijn nog de laatste twee opties die je zelf zou kunnen testen, alvorens we dit uit moeten laten zoeken door m'n collega's.

Ik hoor het graag van je, Jan!

Na de verlenging van mijn contract bij T-Mobile kreeg ik een bericht dat mijn Visual Voicemail contract niet doorliep. Onmiddellijk dus weer aangezet, maar sinds die tijd krijg ik geen bericht van een ingesproken bericht. Niet via Visual Voicemail, niet via SMS of hoe dan ook. Ik heb geprobeerd voicemail aan en uit te zetten (via SMS naar 1223), maar dat levert niets op. Ik heb geen dual sim kaart, goede verbindingen en eigenlijk is er (aan mijn kant) helemaal niets veranderd dat verklaart waarom ik nu niet weet wanneer ik een voicemail heb (laat staan via visual voicemail).

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Master-Joks 

Het moet voor ieder klant onderzocht worden om te controleren of de instellingen goed staan. Er is dus niet een specifiek oorzaak. Heb jij een zakelijk abonnement? Dan kun je gratis bellen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112 en dan helpen zij jou graag verder met dit onderzoek. Als je een particulier abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart. Dan kan ik dit voor je doorzetten. 

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Hi Hajar,

Ik heb ook dezelfde problemen. Het lijkt er op dat er meer klanten zijn die dit ervaren. Is het al bekend waar dit door komt?

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Nee helaas heb ik de naam niet genoteerd.

Misschien kan je gewoon doorverwijzen naar mijn probleem omdat het bij opgelost lijkt te zijn.

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Hoi, is er inmiddels al een oplossing voor het niet ontvangen van sms-berichten van voicemails gevonden? 

Bij mij is ook het volgende al gedaan:

  • meest recente software update
  • dataroaming aan + wisselgesprek aan + wisselen tussen data aan
  • netwerk instellingen gereset
  • voicemail aan/uit gezet en nieuwe welkomsttekst ingeschakeld
  • Visual voicemail aangezet (werkt ook niet)
  • Wachtwoorden hetzelfde gezet in Voicemail

Ik heb dual sim (iphone 11) van T-mobile Esim en KPN fysieke simkaart. Ik heb een goede internetverbinding. Van de fysieke simkaart van KPN ontvang ik wel melding van voicemailberichten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Hoi Hajar

Ik heb geen dual sim.

Heb een goede internetverbinding .

Ja toestel is voorzien van de laatste update.

Ik krijg zelfs geen sms berichten van t mobile binnen

Heb ingesteld nu tijdelijk dat ik een sms bericht moet krijgen bij een voicemail maar die krijg ik dus ook niet.

Word nu wel gebeld door de voicemail bij een bericht maar dat heb ik niet aan staan.

het probleem zit toch echt aan jullie kant .

Wat mij betreft mag je heel die Voice mail resetten dan stel ik alles wel opnieuw in.

Dit kost mij gewoon geld als ik niet weet dat een klant iets heeft ingesproken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @richardvb 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail?  Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet. Is je toestel voorzien van de laatste update? 

Ik hoor graag van je!

ik heb het zelfde probleem is eigenlijk begonnen na het overzetten naar het nieuwe voicemail systeem .

Heb al van alles geprobeerd netwerk instelling gereset .

Wachtwoord Voice mail opnieuw ingesteld.

Telefoon is up to date aantal keren opnieuw gestart niks helpt.

Contact met klanten service gehad die hebben voicemail uit en aan gezet maar dat helpt ook niet.

Krijg te horen dat ik bij apple moet zijn tja.

Misschien moet ik eens kijken bij kpn en mijn 4 abonnement daar onderbrengen. 

Slechte service t mobile om te zeggen dat ik bij apple moet zijn met mijn probleem.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Zij nemen zelf contact met je op en vertellen je meer over de maand gratis Visual Voicemail. Ik verwacht dat het goed gaat komen.

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Bedankt Hajar.

 

Krijg ik terugkoppeling via hier of mail? Daarnaast; ik heb nu een maand gratis visual voicemail, wordt die dan verlengt aangezien ik dat niet kan gebruiken op het moment.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Hi!

 

ik heb een prima internet verbinding zowel via wifi als 4g. Daarnaast heb ik geen dual sim, en heb ik de laatste ios update! 
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Ik denk graag met je mee over een oplossing!

Ik heb wat meer informatie nodig dus zal je wat vragen stellen.Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet.Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Het duurt al sinds mei.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Weet dat onze technische specialisten druk bezig zijn om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!

Hoi

 

Nee, lukt ze al sinds mei niet. Heel frustrerend. Ik wacht nu weer af.

Moet nu 1233 bellen en het idiote is dat daar steeds gezegd wordt dat mijn mailbox de maximale capaciteit heeft bereikt.

 

Ik ben zover dat ik aan overstappen denkt terwijl ik al sinds 2004 bij T-mobile zit. Klantenservice is niet pro-actief, gaan me niet bellen om te checken of het nu wel goed is, hierdoor steeds een andere, steeds opnieuw een steeds langer verhaal uitleggen. Ben echt wanhopig.

@stefmail @dinah1 Is dit opgelost voor je? ik heb hetzelfde probleem.

 

Ik had ook het probleem dat visual voicemail niet werkte. Netwerk hersteld, klantenservice gebeld etc 

Ik kwam er uiteindelijk achter dat mijn data roaming uit stond. Nadat ik deze weer had ingeschakeld was bij mijhet probleem opgelost. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Dankjewel voor je voorbeelden. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en ik verwacht dat je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling krijgt. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Reageer