Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer

  • 22 May 2021
  • 31 reacties
  • 528 Bekeken

Visual Voicemail  werkt niet meer, ik heb hem geprobeerd opnieuw in te schakelen door abonnement te stoppen en weer aan te zetten, en netwerk setting te resetten zo als gesuggereerd maar dat werkt allemaal niet.

icon

Beste antwoord door David 25 May 2021, 15:39

Bekijk origineel

31 reacties

Ik had ook het probleem dat visual voicemail niet werkte. Netwerk hersteld, klantenservice gebeld etc 

Ik kwam er uiteindelijk achter dat mijn data roaming uit stond. Nadat ik deze weer had ingeschakeld was bij mijhet probleem opgelost. 

Hoi, is er inmiddels al een oplossing voor het niet ontvangen van sms-berichten van voicemails gevonden? 

Bij mij is ook het volgende al gedaan:

  • meest recente software update
  • dataroaming aan + wisselgesprek aan + wisselen tussen data aan
  • netwerk instellingen gereset
  • voicemail aan/uit gezet en nieuwe welkomsttekst ingeschakeld
  • Visual voicemail aangezet (werkt ook niet)
  • Wachtwoorden hetzelfde gezet in Voicemail

Ik heb dual sim (iphone 11) van T-mobile Esim en KPN fysieke simkaart. Ik heb een goede internetverbinding. Van de fysieke simkaart van KPN ontvang ik wel melding van voicemailberichten. 

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Nee helaas heb ik de naam niet genoteerd.

Misschien kan je gewoon doorverwijzen naar mijn probleem omdat het bij opgelost lijkt te zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @stefmail,

Is er misschien iets anders veranderd, zoals een nieuw abonnement, nieuwe telefoon of een nieuwe/andere simkaart? Dit kan namelijk ook nog wel eens effect hebben op Visual Voicemail.

Maak je op dit moment gebruik van een eSIM of dual simkaart? Heb je misschien een hotspot op jouw telefoon die je in gebruik hebt? Als dit niet het geval is zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik kijken of aan onze kant alles in orde is voor het gebruik van Visual Voicemail.

Ik hoor graag van je of het is opgelost en anders help ik je natuurlijk graag verder!

@stefmail @dinah1 Is dit opgelost voor je? ik heb hetzelfde probleem.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Bedankt Hajar.

 

Krijg ik terugkoppeling via hier of mail? Daarnaast; ik heb nu een maand gratis visual voicemail, wordt die dan verlengt aangezien ik dat niet kan gebruiken op het moment.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @GinaGeorgia 

Goed dat je al van ales hebt getest. Is je toestel ook voorzien van de laatste software update? Als het na de update nog niet werkt kun je dan aangeven of je een zakelijk abonnement hebt? Zo ja, dan kun je gratis bellen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112 en dan helpen zij jou graag verder met dit onderzoek. Als je een particulier abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart. Graag ook vermelden welk toestel je gebruikt. Dan kan ik dit voor je doorzetten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Zij nemen zelf contact met je op en vertellen je meer over de maand gratis Visual Voicemail. Ik verwacht dat het goed gaat komen.

Hoi

 

Nee, lukt ze al sinds mei niet. Heel frustrerend. Ik wacht nu weer af.

Moet nu 1233 bellen en het idiote is dat daar steeds gezegd wordt dat mijn mailbox de maximale capaciteit heeft bereikt.

 

Ik ben zover dat ik aan overstappen denkt terwijl ik al sinds 2004 bij T-mobile zit. Klantenservice is niet pro-actief, gaan me niet bellen om te checken of het nu wel goed is, hierdoor steeds een andere, steeds opnieuw een steeds langer verhaal uitleggen. Ben echt wanhopig.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Weet dat onze technische specialisten druk bezig zijn om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Hi Hajar,

Ik heb ook dezelfde problemen. Het lijkt er op dat er meer klanten zijn die dit ervaren. Is het al bekend waar dit door komt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Master-Joks 

Het moet voor ieder klant onderzocht worden om te controleren of de instellingen goed staan. Er is dus niet een specifiek oorzaak. Heb jij een zakelijk abonnement? Dan kun je gratis bellen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112 en dan helpen zij jou graag verder met dit onderzoek. Als je een particulier abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart. Dan kan ik dit voor je doorzetten. 

Het duurt al sinds mei.

Hier hetzelfde. Drie medewerkers klantenservice gehad en nog niet opgelost. Berichten verschijnen niet én komen heel laat binnen (als ik bel). 
Heel graag hulp. 

Tot nu hebben ze het niet opgelost, heb het maar uit gezet anders kost deze niet werkende “service”  €2

Na de verlenging van mijn contract bij T-Mobile kreeg ik een bericht dat mijn Visual Voicemail contract niet doorliep. Onmiddellijk dus weer aangezet, maar sinds die tijd krijg ik geen bericht van een ingesproken bericht. Niet via Visual Voicemail, niet via SMS of hoe dan ook. Ik heb geprobeerd voicemail aan en uit te zetten (via SMS naar 1223), maar dat levert niets op. Ik heb geen dual sim kaart, goede verbindingen en eigenlijk is er (aan mijn kant) helemaal niets veranderd dat verklaart waarom ik nu niet weet wanneer ik een voicemail heb (laat staan via visual voicemail).

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Zou je je netwerkinstellingen kunnen herstellen en laten weten of het dan wel werkt. Mocht het niet werken kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip delen waarop je problemen ervaart met Visual Voicemail? Dan zet ik het door naar onze technische specialisten en gaan zij dit verder onderzoeken. 

Ik hoor graag van je!

Afgelopen vrijdag twee voicemails17.18 uur, 11.54 ook. Staan er niet in, ik ben al gewend zelf de voicemail te bellen, maar dan nog: die van 11.54 staat er dan pas uren later in.

Verder terug kom ik even niet.

Ik heb de afgelopen maand 54 minuten aan de klantenservice besteed en het is nog steeds niet opgelost. Soms doet de vv het even, maar dan weer niet. 

ik heb het zelfde probleem is eigenlijk begonnen na het overzetten naar het nieuwe voicemail systeem .

Heb al van alles geprobeerd netwerk instelling gereset .

Wachtwoord Voice mail opnieuw ingesteld.

Telefoon is up to date aantal keren opnieuw gestart niks helpt.

Contact met klanten service gehad die hebben voicemail uit en aan gezet maar dat helpt ook niet.

Krijg te horen dat ik bij apple moet zijn tja.

Misschien moet ik eens kijken bij kpn en mijn 4 abonnement daar onderbrengen. 

Slechte service t mobile om te zeggen dat ik bij apple moet zijn met mijn probleem.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Dankjewel voor je voorbeelden. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling en ik verwacht dat je binnen 7 werkdagen een terugkoppeling krijgt. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @richardvb 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail?  Gebruik je toevallig ook dual sim op je iPhone? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet. Is je toestel voorzien van de laatste update? 

Ik hoor graag van je!

Ik heb hetzelfde probleem. 

 

Gisteren Visual Voicemail abonnement afgesloten via de My T-Mobile app, en werkt niet. Ik had via 1233 al een voicemail ingesteld, maar ik krijg überhaupt niet de optie om een voicemail te configureren via mijn IPhone. Enige wat ik in mijn telefoon app zie is: Bel Voicemail.

 

Ondertussen van alles geprobeerd:

  • Voicemail, aan en uitzetten
  • Netwerk herstel gedaan
  • Dataroaming aan en uit gezet + vliegtuigmodus
  • IPhone opnieuw aan en uit gezet
  • Visual voicemail abonnement opnieuw af en aangesloten

Ik ben op dit moment een beetje radeloos.. Iemand die mij kan helpen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alles geprobeerd maar helaas krijg ik niks te zien. Was er al een oplossing bij jou?

Hoi Hajar

Ik heb geen dual sim.

Heb een goede internetverbinding .

Ja toestel is voorzien van de laatste update.

Ik krijg zelfs geen sms berichten van t mobile binnen

Heb ingesteld nu tijdelijk dat ik een sms bericht moet krijgen bij een voicemail maar die krijg ik dus ook niet.

Word nu wel gebeld door de voicemail bij een bericht maar dat heb ik niet aan staan.

het probleem zit toch echt aan jullie kant .

Wat mij betreft mag je heel die Voice mail resetten dan stel ik alles wel opnieuw in.

Dit kost mij gewoon geld als ik niet weet dat een klant iets heeft ingesproken.

Reageer