Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet meer


Visual Voicemail  werkt niet meer, ik heb hem geprobeerd opnieuw in te schakelen door abonnement te stoppen en weer aan te zetten, en netwerk setting te resetten zo als gesuggereerd maar dat werkt allemaal niet.

icon

Beste antwoord door Asp666 17 December 2021, 13:56

Bekijk origineel

39 reacties

Nog een kleine aanvulling, ondertussen al weer 2 medewerkers verder, de laatste gaf aan dat er een troubleschoot lijst afgewerkt moet worden, dus de volgorde van bovenstaande stappen worden x op x doorlopen. maar de laatste medewerker wist meer en het is opgelost dmv de volgde stappen:

  • netwerk instellingen gereset
  • wachtwoord opnieuw ingesteld  (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

daarna werkte binnen enkele seconden alles perfect!

 

Ik had ook het probleem dat visual voicemail niet werkte. Netwerk hersteld, klantenservice gebeld etc 

Ik kwam er uiteindelijk achter dat mijn data roaming uit stond. Nadat ik deze weer had ingeschakeld was bij mijhet probleem opgelost. 

Hoi, is er inmiddels al een oplossing voor het niet ontvangen van sms-berichten van voicemails gevonden? 

Bij mij is ook het volgende al gedaan:

  • meest recente software update
  • dataroaming aan + wisselgesprek aan + wisselen tussen data aan
  • netwerk instellingen gereset
  • voicemail aan/uit gezet en nieuwe welkomsttekst ingeschakeld
  • Visual voicemail aangezet (werkt ook niet)
  • Wachtwoorden hetzelfde gezet in Voicemail

Ik heb dual sim (iphone 11) van T-mobile Esim en KPN fysieke simkaart. Ik heb een goede internetverbinding. Van de fysieke simkaart van KPN ontvang ik wel melding van voicemailberichten. 

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Ik ben gisteren gebeld door T-mobile en heb daar diverse dingen moeten doorgeven tijdstip berichten enz.

Vandaag aan het einde van de middag kreeg ik ineens diverse visual voicemail berichten binnen.

Het lijkt er op dat het weer werkt

Goed om te horen. Weet je toevallig nog door wie je bent geholpen? Ze zijn voor mij ook dingen aan het uitzoeken. 

Nee helaas heb ik de naam niet genoteerd.

Misschien kan je gewoon doorverwijzen naar mijn probleem omdat het bij opgelost lijkt te zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @stefmail,

Is er misschien iets anders veranderd, zoals een nieuw abonnement, nieuwe telefoon of een nieuwe/andere simkaart? Dit kan namelijk ook nog wel eens effect hebben op Visual Voicemail.

Maak je op dit moment gebruik van een eSIM of dual simkaart? Heb je misschien een hotspot op jouw telefoon die je in gebruik hebt? Als dit niet het geval is zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik kijken of aan onze kant alles in orde is voor het gebruik van Visual Voicemail.

Ik hoor graag van je of het is opgelost en anders help ik je natuurlijk graag verder!

@stefmail @dinah1 Is dit opgelost voor je? ik heb hetzelfde probleem.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Hi @trumanbryan 

Dankjewel voor je reactie. Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan verder onderzoeken waar de oorzaak ligt. Je kan een terugkoppeling verwachten van ze binnen 7 werkdagen. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Bedankt Hajar.

 

Krijg ik terugkoppeling via hier of mail? Daarnaast; ik heb nu een maand gratis visual voicemail, wordt die dan verlengt aangezien ik dat niet kan gebruiken op het moment.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @GinaGeorgia 

Goed dat je al van ales hebt getest. Is je toestel ook voorzien van de laatste software update? Als het na de update nog niet werkt kun je dan aangeven of je een zakelijk abonnement hebt? Zo ja, dan kun je gratis bellen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112 en dan helpen zij jou graag verder met dit onderzoek. Als je een particulier abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart. Graag ook vermelden welk toestel je gebruikt. Dan kan ik dit voor je doorzetten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @trumanbryan 

Zij nemen zelf contact met je op en vertellen je meer over de maand gratis Visual Voicemail. Ik verwacht dat het goed gaat komen.

Hoi

 

Nee, lukt ze al sinds mei niet. Heel frustrerend. Ik wacht nu weer af.

Moet nu 1233 bellen en het idiote is dat daar steeds gezegd wordt dat mijn mailbox de maximale capaciteit heeft bereikt.

 

Ik ben zover dat ik aan overstappen denkt terwijl ik al sinds 2004 bij T-mobile zit. Klantenservice is niet pro-actief, gaan me niet bellen om te checken of het nu wel goed is, hierdoor steeds een andere, steeds opnieuw een steeds langer verhaal uitleggen. Ben echt wanhopig.

Dank je Asp666, dit werkt! Ik had alles geprobeerd, helpdesk, netwerkinstellingen herstellen, roaming aan etc.. Weet niet of het het nieuwe wachtwoord was of het STATE bericht naar 72436, maar Visual Voicemail werkt direct weer. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Weet dat onze technische specialisten druk bezig zijn om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!

Hi @richardvb 

Kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Hi Hajar,

Ik heb ook dezelfde problemen. Het lijkt er op dat er meer klanten zijn die dit ervaren. Is het al bekend waar dit door komt?

Zolang als dit loopt heeft niemand mij kunnen helpen maar STATE bericht naar 72436 sturen was bij mij ook de oplossing

ik vermoed een service nummer 😏

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Master-Joks 

Het moet voor ieder klant onderzocht worden om te controleren of de instellingen goed staan. Er is dus niet een specifiek oorzaak. Heb jij een zakelijk abonnement? Dan kun je gratis bellen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112 en dan helpen zij jou graag verder met dit onderzoek. Als je een particulier abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart. Dan kan ik dit voor je doorzetten. 

Het duurt al sinds mei.

Hier hetzelfde. Drie medewerkers klantenservice gehad en nog niet opgelost. Berichten verschijnen niet én komen heel laat binnen (als ik bel). 
Heel graag hulp. 

Tot nu hebben ze het niet opgelost, heb het maar uit gezet anders kost deze niet werkende “service”  €2

Heb al sinds het overschakelen geen visual voicemail meer, ook nergens de mogelijkheid om het in mijn abonnement aan te zetten. De enige reden waarom ik ooit voor T-mobile koos was voor visual voicemail.

 

Software ge-update, roaming staat aan, nog steeds niks. 

Na de verlenging van mijn contract bij T-Mobile kreeg ik een bericht dat mijn Visual Voicemail contract niet doorliep. Onmiddellijk dus weer aangezet, maar sinds die tijd krijg ik geen bericht van een ingesproken bericht. Niet via Visual Voicemail, niet via SMS of hoe dan ook. Ik heb geprobeerd voicemail aan en uit te zetten (via SMS naar 1223), maar dat levert niets op. Ik heb geen dual sim kaart, goede verbindingen en eigenlijk is er (aan mijn kant) helemaal niets veranderd dat verklaart waarom ik nu niet weet wanneer ik een voicemail heb (laat staan via visual voicemail).

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @dinah1 

Zou je je netwerkinstellingen kunnen herstellen en laten weten of het dan wel werkt. Mocht het niet werken kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip delen waarop je problemen ervaart met Visual Voicemail? Dan zet ik het door naar onze technische specialisten en gaan zij dit verder onderzoeken. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @M C T 

Goed dat je al verschillende dingen hebt getest. Ik ga mijn best doen om je Visual Voicemail weer werkend te krijgen. Zou je het volgende kunnen proberen?

  • netwerk instellingen resetten
  • wachtwoord opnieuw instellen (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

Ik ben benieuwd of het hiermee is opgelost!

Hi @M C T 

Goed dat je al verschillende dingen hebt getest. Ik ga mijn best doen om je Visual Voicemail weer werkend te krijgen. Zou je het volgende kunnen proberen?

  • netwerk instellingen resetten
  • wachtwoord opnieuw instellen (bel 1233 dan keuze 3 dan 1)
  • en een bericht sturen naar  72436 met de tekst STATE

Ik ben benieuwd of het hiermee is opgelost!

Hi Hajar,

 

Bedankt, dit had ik al geprobeerd. Intussen ben ik erachter gekomen dat een hele klant gerichte medewerker in de T-mobile shop mijn abbo had omgezet van GO naar @Work en ik begrijp dat daarvoor Visual Voicemail niet beschikbaar is?

Reageer