Beantwoord

Voorwaarden aanvullers en internet op lage snelheid

  • 2 May 2022
  • 4 reacties
  • 2146 Bekeken

Reputatie 1

Waar kan ik de voorwaarden vinden waarmee ik akkoord ga als ik een MB-aanvuller koop, of wanneer ik kies voor “internet op lage snelheid“?

icon

Beste antwoord door Cristien 2 May 2022, 17:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Wizfinger  Wat wil je precies weten?

je kan een mb aanvuller kopen tot het weer op is.

Je kan per maand je abonnement aanpassen. Omhoog en omlaag bijstellen.

Bij aankoop staat er ook bij tot hoelang de aanvulling loopt. 
Voorwaarde aanvulling

Algemene voorwaarden

Internet op lage snelheid is gratis dus hoort bij je abonnement 

Hopelijk weet je zo voldoende, het is allemaal niet zo spannend, wel handig. 

Reputatie 1

Ik ben specifiek op zoek naar de overeenkomst of voorwaarden waarin “internet op lage snelheid” wordt genoemd, uitgelegd of beschreven.

Indien deze service onderdeel is van het abonnement, zoals u schrijft, waar vind ik de tekst waarin dit staat beschreven?

Reputatie 7
Badge +14

Dat staat staat niet in de “algemene voorwaarden”. Is gewoon een product eigenschap, daar vind je meer info over tijdens de aankoop.

 

Ik ben specifiek op zoek naar de overeenkomst of voorwaarden waarin “internet op lage snelheid” wordt genoemd, uitgelegd of beschreven.

Indien deze service onderdeel is van het abonnement, zoals u schrijft, waar vind ik de tekst waarin dit staat beschreven?

Dit staat niet in de Algemene Voorwaarden vermeld, wel staat dit vermeld in het prijsplan dat behoort bij je abonnement. Ga hiervoor naar deze pagina open hier de bijbehorende prijsplan (onder het kopje Go). In de meest recente prijsplan staat het volgende vermeld;

 

1 GB; 3 GB; 10 GB en 20 GB databundels: Met deze databundels kun je gebruik maken van internet. GB’s zijn een maand houdbaar na aankoop. Na het bereiken van de limiet van je data in Nederland, wordt de internetverbinding tijdelijk verbroken. Je krijgt vervolgens de keuze om kosteloos te kiezen voor een verlaagde internetsnelheid van 64Kbps/64Kbps. Met deze internetsnelheid kan je bijvoorbeeld wel WhatsAppen en e-mailen maar data-intensieve diensten als video kijken en muziek luisteren zijn niet meer mogelijk. Bij de abonnementen met de 20GB databundel is de verlaagde internetsnelheid in plaats van 64Kbps/64Kbps, 384Kbps/64Kbps. Met deze internetsnelheid kun je bijvoorbeeld wel WhatsAppen, e-mailen en muziek luisteren maar data intensieve diensten zoals video kijken zijn niet meer mogelijk. Je kunt dan ook eventueel kiezen om een GB-aanvuller aan te schaffen zodat je weer verder kan internetten op de oorspronkelijke snelheid. Je ontvangt een waarschuwings-SMS bij het bereiken van 80% van jouw data én bij het volledig verbruiken van jouw data.

In de EU: Je kan elke maand je data ook gebruiken in de EU, zonder extra kosten. Het aantal MB’s is afhankelijk van de gekozen databundel in het abonnement en van het op dat moment beschikbare MB’s in je data. Je ontvangt een waarschuwings-SMS bij het volledig verbruiken van jouw MB’s. Na het bereiken van de limiet van jouw databundel, wordt de internetverbinding tijdelijk verbroken. Je krijgt vervolgens de keuze om kosteloos te kiezen voor een verlaagde internetsnelheid van 64Kbps/64Kbps. Met deze verlaagde internetsnelheid kan je bijvoorbeeld wel WhatsAppen en e-mailen maar data-intensieve diensten als video kijken en muziek luisteren zijn niet meer mogelijk. De maximale hoeveelheid data die je op deze verlaagde snelheid in de EU kan gebruiken, is afhankelijk van de betaalde prijs voor het abonnement inclusief kortingen en kan wijzigen als gevolg van gereguleerde wholesaletarieven. Is deze maximale hoeveelheid data verbruikt dan kun je eventueel kiezen om een GB-aanvuller aan te schaffen zodat je weer verder kan internetten op de oorspronkelijke snelheid. Ook kan je er voor kiezen om te gaan betalen per MB (Pay for Use). Voor meer info over Pay for Use zie onderstaand

 

Bovenstaande quote is afkomstig uit de prijsplan geldende vanaf 4 april 2022. Op jou kan een ander prijsplan van toepassing zijn die je aantreft op deze pagina.