Waar is de beloofde 250MB extra voor gebruik in Nederland?

  • 29 April 2023
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Ik ben prepaid gebruiker. De M bundel levert 1000 MB data. Ook staat er “ + 250MB gratis in NL”. Zie de bijlage.
Mijn vraag is waar deze 250MB te vinden is?

 

Mijn tweede vraag is of ik mijn bundel in het buitenland kan gebruiken als die 250MB nog niet verbruikt zijn.

 


6 reacties

Ik ben prepaid gebruiker. De M bundel levert 1000 MB data. Ook staat er “ + 250MB gratis in NL”. Zie de bijlage.
Mijn vraag is waar deze 250MB te vinden is?

 

Mijn tweede vraag is of ik mijn bundel in het buitenland kan gebruiken als die 250MB nog niet verbruikt zijn.


 

Wie weet of ik de bundel nu in het buitenland kan gebruiken? In het verleden moest namelijk eerst de NL BUNDEL worden opgemaakt ( maar dat lukt niet in het buitenland). Dit had tot gevolg had dat de bundel niet gebruikt kon worden.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Matti100 

Op de website staat dat de Combi Bundels in de gehele EU te gebruiken zijn, bij de Combi M bundel staat er wel tijdelijk 250mb gratis maar er staat verder niet bij of je hier iets voor moet doen.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels

hoi, dit is voor mij heel belangrijk, want ik ben afhankelijk van die bundel in het buitenland. Graag zou ik duidelijkheid krijgen van TMOBILE zelf.

Reputatie 7
Badge +15

@Matti100 

Het staat op de website van T-Mobile..

@Matti100

Het staat op de website van T-Mobile..

Ik vind het niet duidelijk genoeg. Ik heb in het verleden met de prepaid surprise gratis bundel dit probleem gehad. Ik wil nu de garantie dat het gaat werken. Als ik die garantie niet krijg, kan ik de NL bundel vandaag en morgen nog proberen op te maken. 
PS ik zal na mijn vakantie hier laten weten of het naar wens verlopen is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Matti100 

Ik zie dat Waqqas jou al meer informatie heeft gegeven. Je M bundel is sowieso geldig in het buitenland en de gratis 250 MB is wel alleen bedoeld voor Nederland. Dus je hebt 1GB om te gebruiken in zowel Nederland als de EU plus 250 MB extra voor in Nederland. Ik verwacht dat je geen problemen zal ervaren met je bundel en wens je een hele fijne vakantie! 

Mocht er nog iets zijn, laat het mij weten dan help ik je graag verder. 

Reageer