Waar kan ik e-mail adres vinden van T-Mobile klantenservice?

  • 1 June 2023
  • 8 reacties
  • 279 Bekeken

Waar kan ik e-mail adres vinden van T-Mobile klantenservice, om met hun contact op te nemen?

Namelijk, dat ik geen kan vinden op deze webpagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice

Chat functie werkt niet voor mij.

 

eric 10 maanden geleden

Email is gewoon geen optie, de relatie met website en email snap ik trouwens niet. Dat zijn twee verschillende zaken.

Maar dan is er ook nog Twitter en Facebook waar je , zij het wat langzamer, kan communiceren.  Of natuurlijk snailmail....

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Ralph F Welkom in de Community.

Dit is een klant helpt klant Community.

De moderators lezen mee en helpen waar nodig is!

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Er is dus geen E-mailadres waar je snel een reactie op zal krijgen.

Kunnen wij iets voor je doen?

 

Contact opnemen met de T-Mobile klantenservice.

Reputatie 7
Badge +14

Er is geen email. Directe klantenservice is er telefoon. Helpt het niet ala je ' medewerker spreken' typt in de chatbot?

Anders kun je hier je vraag kwijt. Moderators lezen mee.

Bellen doe ik niet aan.

Chat werkt niet voor mij.

Wel een website hebben maar geen e-mail adres…

Reputatie 7
Badge +14

Email is gewoon geen optie, de relatie met website en email snap ik trouwens niet. Dat zijn twee verschillende zaken.

Maar dan is er ook nog Twitter en Facebook waar je , zij het wat langzamer, kan communiceren.  Of natuurlijk snailmail....

Email is gewoon geen optie, de relatie met website en email snap ik trouwens niet. Dat zijn twee verschillende zaken.

 

T-mobile heeft een webshop en webshops horen een e-mail bekend te maken volgens nieuwe wetgeving per 22 mei 2022: https://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/2023-01-01

Volgens artikel 230m 1c moet er een e-mail adres verstrekt worden door de verkoper vóórdat de consument gebonden is aan een overeenkomst op afstand of een overeenkomst buiten de verkoopruimte, dan wel aan een daartoe strekkend aanbod.

Ik zou als ik t-mobile was nog maar eens achter de oren krabben over het niet hebben van een e-mail adres...

 

Reputatie 7
Badge +14

Email is gewoon geen optie, de relatie met website en email snap ik trouwens niet. Dat zijn twee verschillende zaken.

Maar dan is er ook nog Twitter en Facebook waar je , zij het wat langzamer, kan communiceren.  Of natuurlijk snailmail....

Via Twitter gaat het meestal wel snel. @tmobile_webcare

En anders zijn er nog altijd de shops voor mobiel. 
Succes!

 

Email is gewoon geen optie, de relatie met website en email snap ik trouwens niet. Dat zijn twee verschillende zaken.

Maar dan is er ook nog Twitter en Facebook waar je , zij het wat langzamer, kan communiceren.  Of natuurlijk snailmail....

De zijn niet officieel. Niet iedereen kan die gebruiken.Bij een website krijg je gewoon e-mail adressen en het is vrij normaal dat dit een contact optie dient te zijn.
 

 

Reageer