Beantwoord

Waarom staat op de pagina Contractovername niet vermeld wat de kosten zijn??

  • 26 August 2021
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1

Ik werd vandaag enigszins verrast door een factuur met een hoger factuurbedrag dan gebruikelijk. Nu heb ik recentelijk een contractovername (particulier) laten doen en vermoedde dat het daarmee verband zou kunnen houden. Echter, op de pagina https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contractovername is daar totaal niets van terug te vinden. Uiteindelijk kwam ik via de community te weten dat er INDERDAAD kosten verbonden zijn aan een contractovername, nl. € 25,42. Nou is dat niet een bedrag waar ik steil van achterover val, maar het zou toch fijn geweest zijn als dat duidelijker vermeld was geweest op de betreffende pagina! Niemand zit te echt wachten op dit soort 'verborgen' kosten en het valt me daarom enigszins tegen van T-Mobile. Had beter van jullie verwacht…. :smirk:

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 August 2021, 12:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Tja, en dan nog vind ik dat het gewoon 'open en bloot' op de betreffende pagina moet staan en dat je niet nog een verdieping lager moet om daar achter te komen! Dat heet 'transparantie'. Maar goed - het zij zo… Had inderdaad nog even verder kunnen kijk dan mijn neus lang was...

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Operafreak 

Op de door jou genoemde pagina is onder veelgestelde vragen de eerste vraag wat kost een contractovername? 😎

Reageer