Beantwoord

zakelijk of prive abonnement?

  • 17 January 2022
  • 4 reacties
  • 890 Bekeken

hallo, ik ben al ruim 10 klant van T-Mobile, tot nu toe ben ik meer dan tevreden en als het zo blijft blijven we ook nog heel lang bij jullie. Mijn vraag gaat over mijn abonnement bij thuis en mobiel. 

Ik heb op marktplaats en Facebook spullen verkocht en als de wet van Murphy lijkt het of iedereen hier een mening of policy voor heeft, ik heb al diverse soorten namen gekregen bij online diensten.

Ik wordt er een beetje erg moe van het is altijd weer anders. Ik heb begrepen dat jullie mij nog hebben als klant zoals afgesproken is, is er ergens makkelijk te zien of alles nog is zoals het is? Buiten deze media heb ik geen advertenties gezet. Het laatste jaar alleen op FB in een groep, geen inschrijving bij kvk of zakelijke bank. Kan je mij in wat makkelijkere taal mij helpen om alles te checken en wat je advies voor ons is.

Wij zijn zeer tevreden mijn vriendin heeft ook bij jullie een tel. abonnement net als mij.

Alvast bedankt groet,

Bas de Knegt.

icon

Beste antwoord door TAVL 18 January 2022, 08:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Bas in Rossum real Eerlijk gezegd ik snap niets van je verhaal! 
Ben je opgelicht via Marktplaats? Heeft iemand je inlognaam misbruikt?

Is het mogelijk om iets duidelijker te zijn?  
Als het gemakkelijker is mag het ook in het Engels, zodat iemand je hopelijk kan helpen.

 

MVG.Cristien 

Hoi Cris Tien, sinds ik ben begonnen als particulier om dingen te verkopen via Facebook, Facebook maakt er geen punt van maar andere wel en die zijn mij nu als zakelijke gebruiker. Ik ben bang dat er ook wat is bij T-Mobile ik heb hier mijn vaste en mobiele diensten tot op heden heb ik niks van T-Mobile vernomen. Het begon als een bijverdienste online op particulier niveau niet om rijk ermee te worden maar als dag besteding. Een klein privé ding, ik kan niet veel heb mijn onderrug kapot laten opereren waardoor ik dagelijks veel pijn heb en beperkt ben en als je iets om handen hebt is dat heel fijn. Het lijkt of het uit de hand loopt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Bas in Rossum real,

Het ligt eraan wat jouw rechtsvorm is. Als je vanuit ZZP-erschap, eenmanszaak oid handelt dan kun je prima gebruik maken van een consumentenabonnement. Je wordt dan, zoals het juridisch heet, gezien als natuurlijk persoon. Als je vanuit bijvoorbeeld een NV of BV handelt dan kun je geen gebruik maken van een consumentenproduct en ben je aangewezen op zakelijke producten.

Reputatie 7
Badge +14

Als jij jouw particuliere internetverbinding gebruikt voor het doen van zaken is dat prima. De kwaliteit ,met name klantenservice en oplostijden, blijven ook als een consumenten product. Dus als bedrijven erg afhankelijk worden om zaken te doen van hun internet verbinding raad ik ze aan om dan ook een zakelijke internet lijn te nemen. In jouw geval is dat overbodig en blijf je gewoon lekker zitten en verkoopt gewoon je via Facebook je dingetjes.