Stel je wilt een app kopen in de Google Play Store, dan is het natuurlijk super handig als je dit via jouw T-Mobile factuur kunt betalen! Lekker makkelijk, veilig en je hebt geen creditcard nodig. Wil je hier graag gebruik van maken, maar lukt het niet? Lees dan onderstaande tips door!
Account is niet meer beschikbaar
- Heb je een betalingsachterstand? Dan wordt deze optie tijdelijk geblokkeerd. Na betaling van het openstaande bedrag, wordt de blokkade verwijderd.
- Kijk op My T-Mobile of je een blokkade voor Apps betalen via de factuur hebt. Je vindt dit bij Gegevens & Instellingen > Blokkades.
Jouw account komt niet in aanmerking voor mobiele betalingen
- Je bent een PrePaid-klant; dan kun je geen Apps Betalen via T-Mobile Factuur
- Je bent geen klant van T-Mobile; apps betalen via T-Mobile Factuur is alleen beschikbaar voor T-Mobile Abonnees.
- Je hebt een MTV Mobile abonnement; je abonnement is geblokkeerd voor mobiele betalingen. Je kunt de blokkade laten uitzetten door ons. Laat hieronder dan even een bericht achter!
- Klanten met een Data Connect of Flex-abonnement kunnen niet voor Apps Betalen via T-Mobile Factuur.
Aankoop overschrijdt transactielimiet
Betaalwijze T-Mobile Factuur niet zichtbaar
- Log de Google account uit op het toestel
- Zet de wifi uit
- Zet het toestel uit
- Zet het toestel weer aan
- Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
- Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
- Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten
Betalen via T-Mobile Factuur werkt nog steeds niet, wat nu?
- Log in op https://wallet.google.com
- Ga naar onderdeel Betaalmethoden
- Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'
Heb je bovenstaande tips doorlopen, maar kun je nog steeds geen aankopen doen via je factuur? Laat dan een bericht achter met daarin alvast de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!