Beantwoord

120 minuten niet meer zichtbaar

  • 1 July 2020
  • 6 reacties
  • 1719 Bekeken

Hoi,

Laatst heb ik mijn T-mobile Go abonnement verlengd met 5 GB en 120 belminuten(2 weken geleden) alleen zie ik mijn minuten niet meer tussen mijn abonnement staan en als ik bel worden extra kosten in rekening gebracht. Heb meerdere keren klantenservice gebeld ze zeiden:"wacht tot dat de factuur in rekening wordt gebracht als je extra kosten daarbij zitten dan kunnen we je pas verder helpen” dit vindt ik echter een slap antwoord misschien kan iemand mij hier verder helpen.

Groetjes,

Ergyun

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 1 July 2020, 14:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ergyun123 

Het zou even een technisch foutje kunnen zijn maar in feite zou het van je bundel moeten gaan mits je er niet over gaat. Had ik ook. 😉

Hopelijk kan een moderator dit bevestigen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ergyun123 

Het gaat hier om een storing. Je 120min bel bundel staat wél aan, alleen heeft My T-Mobile moeite met het weergeven van deze bundel na de contractwijziging. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en er wordt gewerkt aan een structurele oplossing. De kosten die je ziet zullen niet daadwerkelijk in rekening gebracht worden zolang je niet meer dan 120 minuten belt. Je hoeft daar dus geen zorgen over te maken. Excuses voor het ongemak, maar heb voor jou ook een case aangemaakt zodat dit snel wordt opgelost!

Top Bedankt !

Ik heb het zelfde probleem waarbij mijn belminuten niet werken en vindt het ook raar dat dit na 1 jaar nog steeds mensen dit probleem hebben 

Hoor graag van iemand

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JustusD 

Hoe lang heb je dit probleem al? Als je in de afgelopen paar dagen een abonnement hebt afgesloten dan zou het kunnen dat dit automatisch gecorrigeerd wordt.

Maar maak je in ieder geval geen zorgen, je verbruikt gewoon belminuten zoals je hierboven leest.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JustusD 

Wat @Waqqas zegt klopt inderdaad. Je kan mij ook een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan ga ik dit voor je uitzoeken. 

Reageer