Beantwoord

33 meldingen op 1 dag dat de factuur klaar staat.

  • 24 May 2023
  • 8 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Sinds een maand of wat krijg ik complete kuddes mailtjes als de nieuwe factuur klaar staat. Van T-Mobile Service (service@t-mobile.nl) “Je nieuwe factuur staat klaar in My T-Mobile”. Dat gebeurt met een overdreven vlijtigheid 🤣. Vandaag weer 33 berichten op de volgende tijden afgevuurd: 00:33, 00:34, 00:35, 00:39, 00:40, 00:41, 00:53, 0054, 00:55, 01:25, 01:26, 01:27, 02:19, 02:20, 02:21, 04:46, 04:47, 04:48, 06:35, 06:36, 06:37, 09:05, 09:06, 09:07, 11:55, 11:56, 11:57, 13:25, 13:26, 13:27, 16:19, 16:20 en 16:21. 

Kan deze enigzins komische mailterreur stoppen? Eén mailtje is genoeg. Gelukkig lijkt het bedrag niet 33 keer te worden afschreven, dat dat weer niet 😅.

Bert.

P.S. In mailwasher zie ik de platte tekst en dan staat er Test boven elk van de 33 mailtjes. Is die test soms wat uit de hand gelopen?

 

icon

Beste antwoord door Seccie 25 May 2023, 10:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hm 😅 dat lijkt me inderdaad een beetje overdreven veel berichten..
Ontvang je ook zoveel sms'jes? Of blijft het slechts bij e-mail salvo’s? 

Hopelijk kan een community moderator snel uitsluitsel geven, want ik ben ook erg benieuwd waar of hoe dit ontstaan is.

To be continued dus! 🤔

Reputatie 2

Nee, geen SMS terreur tot nu toe.

Wel 24 keer de melding dat er een reactie is gekomen op dit topic 😂 allen afgevuurd om 22u35:

24 meldingen van 1 bericht
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Gelukkig kun je die topic meldingen eenvoudig wijzigen dan wel uitzetten 😉
Hieronder mijn instellingen (maar dit blijft natuurlijk wel een persoonlijke keuze.)

Ontvang e-mailmeldingen van uw topic-abonnementen

Ja / Nee

Ontvang e-mailmeldingen voor nieuwe onderwerpen in de categorieën en groepen waarop je bent geabonneerd

Ja / Nee

Ontvang een email wanneer er een post als beste antwoord wordt gemarkeerd in een van mijn favoriete topics

Ja / Nee

Voeg onderwerp toe aan abonnementen waarop u antwoordt

Ja/ Nee

Lukt het zo? 

Reputatie 2

Tuurlijk kan dat, maar dan zie je niet meer als iemand gereageerd heeft. Gelukkig kan ik de mailtjes vanuit Mailwasher direct van de mailserver afmieteren, maar het blijft apart. T-Mobile is de enige die zo’n mailstorm veroorzaakt.

Reputatie 7
Badge +4

Tuurlijk kan dat, maar dan zie je niet meer als iemand gereageerd heeft. Gelukkig kan ik de mailtjes vanuit Mailwasher direct van de mailserver afmieteren, maar het blijft apart. T-Mobile is de enige die zo’n mailstorm veroorzaakt.

Ik check meestal zelf op welke topics ik gereageerd heb en of er een nieuwe reactie is. 
Nog steeds ben ik erg benieuwd wat de verklaring van een moderator is voor zo’n mailstorm. 
 

Reputatie 2

Nog steeds geen antwoord van de vrienden van T-Mobile. Wel af en toe weer een hele sloot meldingen dat aan dit topic iets is gewijzigd. Maar 9 dit keer (tot nu toe), dus het valt mee.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lacobo 

Normaal gesproken ontvang je maar 1 melding dus ik wil graag kijken waar die 33 meldingen vandaan komen. Heb je sinds die dag nog een keer veel meldingen ontvangen? De meldingen van de factuur staan los van je Community meldingen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 2

Ok, zal ik doen. Toch apart dat de factuur- en community meldingen allebij “de kopieermachine aanzetten” kwa berichtgeving. En het is alleen de mails van T-Mobile waar dit gebeurt. De factuur melding heb ik niet meer gehad (waarschijnlijk tot de volgende factuur). Zo te zien heb ik het sinds 23 februari ‘23, daarvoor kreeg ik er keurig 1.

Reageer