Beantwoord

€63,47 extra kosten bellen naar gratis lokaal nummer buitenland??

  • 1 December 2021
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Voor mijn studie ben ik tijdelijk in het buitenland, binnen de EU. Gisteren heb ik moeten bellen naar een lokaal nummer, ik heb nog heel goed gecheckt of het wel uit mijn bundel zou gaan, bij het nummer staat “The price for the call is your local network charge/mobile call charge” en dat het een non-profit nummer is, geen extra kosten dus. Daarnaast heb ik eerst nog heel kort gebeld (27 sec) en gekeken in de app of het wel echt uit mijn bundel ging, en ja dat leek zo! Uiteindelijk 17 minuten gebeld (waarvan maar 2 min daadwerkelijk iemand gesproken..) en in de app stond nog steeds €0,00 extra kosten. Tot ik vandaag in de app keek en opeens €63,47(!!) aan extra kosten zag staan, waarvan alleen al €7,43 voor het eerste gesprek van 27 seconden!!? Dit is echt te belachelijk voor woorden en kan niet kloppen. Ik wil graag dat dit rechtgezet wordt..

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 1 December 2021, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @tmb1234  Dat is schrikken! Was dat nummer wel zo lokaal als je denkt of ging het via een ander nummer? In welk land ben je? En heb je Hier ook gekeken welke landen uit je bundel gaan en welke niet?