Aanpassing factuur na abonnementswijziging

  • 17 March 2023
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 2

Hallo, per 9 maart heb ik weer een jaarabonnement genomen , met lagere maandkosten en korting in de eerste maanden tot gevolg. Wanneer wordt dit verwerkt in de factuur? Ik heb net, een week na de wijziging, een nieuwe factuur gekregen die nog gebaseerd is op de oude abonnementsprijs.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kees88 

Betreft dit een verlenging die je hebt gedaan en heb je daarmee een aanbod gekregen met een aantal maanden korting? Was je vorige contract al maandelijks opzegbaar? De verlenging gaat in na het einde van je huidige contract.

Reputatie 2

Hallo @Waqqas 

Het gaat idd om verlenging. Was al maandelijks opzegbaar, nu jaarabo en ingegaan per 10 maart. Vorig jaar werd dit direct al in de facuur voor eind maart verrekend, nu niet.

Reputatie 5

Hoi @kees88, leuk om te lezen dat we je langer mogen blijven verwelkomen! Gaat het om een mobiel abonnement of T-Mobile Thuis? 

Ik vermoed dat het te maken heeft met dat de wijziging te kort op de aanmaak (en publicatie) van de factuur heeft gelegen. Een factuur na een wijziging ziet er veelal anders uit dan je bent gewend. Op deze pagina lees je hier meer over en kun je zelfs een (korte) e-learning erover volgen (volgens mij wel gericht op een mobiel abonnement). Ik zou je voor nu willen vragen om de volgende factuur af te wachten, ik verwacht dat het zichzelf automatisch corrigeert. Mocht dat toch niet het geval zijn, neem dan even contact op. Dan gaan we het handmatig corrigeren zodat er recht wordt gedaan aan de situatie. 

Mocht het om T-Mobile Thuis gaan, dan kun je daar via deze link meer over lezen.

Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. 

Reputatie 2

Noi @Mitch 

Ik wacht even af. Ik heb ook alleen maar gepost omdat ik een jaar geleden begin maart dezelfde situatie had, en er toen wel meteen in maart een gewijzigde factuur kwam. Maar misschien maakt die ene dag later nét het verschil.

Groet

Reageer