Beantwoord

Afkoopsom

  • 2 April 2023
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag,

afgelopen week heb ik mijn abonnement inclusief toestel vroegtijdig opgezegd. Hiervan heb ik een bevestiging ontvangen per mail. Ik mis iets in de mail.

In de mail staat niet dat het afkoopbedrag inclusief toestelbetaling is terwijl dit wel telefonisch is vermeld. Kunt u mij nogmaals een mail sturen dat het gehele afkoopbedrag inclusief toestelbetaling is, zodat ik straks niet met verassingen kom te staan zonder bewijs.

alvast bedankt voor je hulp.

 

met vriendelijke groet,

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 3 April 2023, 09:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je spreekt hier met medeklanten. Wij hebben geen mogelijkheid om jouw exacte financiele details in te zien. Maar het is eenvoudig, je hebt afgekocht en dan volgt er een eindfactuur de komende maand. Deze bevat alle details van wat je nog moet aflossen en afbetalen. Dus even geduld, dan volgt dat vanzelf.

Hoi Waqqas,

Bedankt voor je reactie.

Volgens mijn berekening klopt het bedrag dan niet. Zou je toch een bevestigingsmail willen sturen dat het bedrag inclusief toestelbetaling is.

 

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ehn1989 

Het afkopen van je abonnement zonder dat je het resterende bedrag voor het toestel betaald kan volgens mij niet dus dat zou wel goed moeten zitten 👍

Het totaal te betalen bedrag zou moeten zijn €13,50 × het aantal resterende maanden + resterende bedrag voor het toestel, dus dat zou je ook kunnen controleren en vergelijken.

Reageer