Afschrijvingsdatum incasso

  • 17 March 2023
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Hallo,

Ik had mijn Afschrijvingsdatum gewijzigd vorige maand naar de 25e van de maand. Per sms een bevestiging gehad deze zou vanaf deze maand in gaan. Maar ik zie bij mijn factuur staan dat het rond de 16e wordt afgeschreven en bij de bank staat het als opdracht voor de 20e. Hoe kan dit? Ik zou graag hier een antwoord op willen en eventueel dit toch kloppend maken. (Net gecontroleerd en de 23e aangevinkt, maar heb het idee dat ook dit dus volgende maand niet gaat gebeuren)


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aktan 

Goed dat je dit aangeeft! Ik wil dit graag voor je controleren. Ik heb hiervoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor jou aan de slag!

Reputatie 1

Hi @Aktan 

Goed dat je dit aangeeft! Ik wil dit graag voor je controleren. Ik heb hiervoor wel je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor jou aan de slag!

Pb gestuurd.

Reageer