Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen. Is dat mogelijk? 

Ik zou ook graag mijn incassodata willen aanpassen. Zowel voor mijn t mobile thuis en mijn 2 telefoon abbonementen. Graag naar begin van de maand. Mvg Tim

Hey Evy, superfijn dat het mogelijk is. Een sms heb ik nog niet gekregen maar dit zal waarschijnlijk nog gebeuren. En super bedankt dat je mijn gebruiksnaam hebt veranderd!

groetjes Oumaima

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M.Farah, dat wil ik graag voor je in orde maken! Ik kan jouw abonnement echter niet vinden aan de hand van het opgegeven e-mailadres in jouw Communityprofiel. Gaat het om een Thuis abonnement of wil je de incassodatum van Mobiel veranderen? In het laatste geval laat ik het graag over aan de kundige toppers van Mobiel! 😊

Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.

Hoi,

Is het mogelijk om de incasso datum van mijn T-Mobile Thuis aansluiting te verplaatsen naar de 25e? Ik verneem het graag

Alvast vriendelijk bedankt 

Gr Red

Hoi @M.Farah, dat wil ik graag voor je in orde maken! Ik kan jouw abonnement echter niet vinden aan de hand van het opgegeven e-mailadres in jouw Communityprofiel. Gaat het om een Thuis abonnement of wil je de incassodatum van Mobiel veranderen? In het laatste geval laat ik het graag over aan de kundige toppers van Mobiel! 😊

Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.

Het gaat om mijn mobiele abonnement. Hoor graag van jullie.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je snelle terugkoppeling! @Verrijn Ik zal jouw verzoek doorgeven aan één van onze mobiele toppers zodat de incassodatum zo snel mogelijk aangepast wordt - houd er wel alsjeblieft rekening mee dat die wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.

Goedenavond,

 

Graag zou ik ook de incassodatum van mijn Mobiel abonnement willen aanpassen (van de 19e naar de 24e). Kan dit geregeld worden?

 

Vriendelijke groet,

Roy

Beste,

 

Kunnen jullie de incasso die bij ons rond de 14e afgeschreven wordt, 10 dagen later laten afschrijven??

Alvast dank!

Reputatie 6

Hi @timboon1990 

Dit ga ik voor je regelen! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, houd er rekening hiervan kan de betaaldatum 10 dagen afwijken! Kun je mij in een privébericht de gegevens sturen van beide telefoon abonnementen? Hiervoor ontvang ik graag jouw naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Zodra ik deze gegevens binnen heb ga ik gelijk kijken welke mogelijkheden jij hebt! Wat betreft je T-Mobile Thuis abonnement, hiervoor zal mijn collega jou verder helpen! :grinning:

Goedemorgen,

Kunnen jullie ook voor mij de incasso datum veranderen naar de 30e van de maand? Ik heb het rekeningnummer gewijzigd maar de incasso datum wijzigen kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt

Reputatie 7

Hey @timboon1990,

Ook voor je Thuis abonnement ga ik dit voor je regelen! Je kunt je incassodatum van je Thuis abonnement aanpassen naar de 20e, 25e of 30e in de maand. Welke periode heeft jouw voorkeur? Dan maak ik dit graag voor je in orde! :smile:

Reputatie 6

Hi @Maria16 

Dat is geen probleem! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, de incasso datum staat nu op de 21e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus heb je hem liever in het begin of aan het einde van de maand? :grinning:

Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

@Evy  ik wil 20e van elke maand!!!

Reputatie 7

De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?

@Darwin007,

Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Verrijn 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.

Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.

Hallo,

 

Kunnen mijn facturen van beide abonnementen,

eind van de maand worden afgeschreven?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @xAmbertje, ik heb de toppers van Mobiel verzocht om je zo snel mogelijk te helpen zodat de incassodatum van het mobiele abonnement naar rond de 25e wordt verplaatst. Je kunt, normaal gesproken, binnen nu en maximaal 48 uur een reactie verwachten! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Hi @xAmbertje 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Red1982, dat is zeker mogelijk en wil ik graag voor je in orde maken! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens voor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 25e van de maand wordt! 😄

Hoi!

 

Ik zou ook graag de automatische incassodatum willen veranderen. Graag na het eind van de maand als het kan! :)

 

groetjes Chayenne 

Reputatie 7

Hey @DTM_1980,

Ook voor jou heb ik dit doorgezet naar mijn collega's! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lauwzy 

Als je vraag over mobiel gaat dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

Ik hoor graag van je!

Ik ben net klant geworden per 27 juli en al op 5 augustus willen jullie de eerste maand incasseren. Ik ben gewend einde van de maand te betalen. Willen jullie mijn incassodatum aanpassen naar de 24e van de maand?

Reageer