Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelIk zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen. Is dat mogelijk?
Ik zou ook graag mijn incassodata willen aanpassen. Zowel voor mijn t mobile thuis en mijn 2 telefoon abbonementen. Graag naar begin van de maand. Mvg Tim
Hey Evy, superfijn dat het mogelijk is. Een sms heb ik nog niet gekregen maar dit zal waarschijnlijk nog gebeuren. En super bedankt dat je mijn gebruiksnaam hebt veranderd!
groetjes Oumaima
Hoi
Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.
Hoi,
Is het mogelijk om de incasso datum van mijn T-Mobile Thuis aansluiting te verplaatsen naar de 25e? Ik verneem het graag
Alvast vriendelijk bedankt
Gr Red
Hoi
Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.
Het gaat om mijn mobiele abonnement. Hoor graag van jullie.
Bedankt voor je snelle terugkoppeling!
Goedenavond,
Graag zou ik ook de incassodatum van mijn Mobiel abonnement willen aanpassen (van de 19e naar de 24e). Kan dit geregeld worden?
Vriendelijke groet,
Roy
Beste,
Kunnen jullie de incasso die bij ons rond de 14e afgeschreven wordt, 10 dagen later laten afschrijven??
Alvast dank!
Hi
Dit ga ik voor je regelen! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, houd er rekening hiervan kan de betaaldatum 10 dagen afwijken! Kun je mij in een privébericht de gegevens sturen van beide telefoon abonnementen? Hiervoor ontvang ik graag jouw naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Zodra ik deze gegevens binnen heb ga ik gelijk kijken welke mogelijkheden jij hebt! Wat betreft je T-Mobile Thuis abonnement, hiervoor zal mijn collega jou verder helpen!
Goedemorgen,
Kunnen jullie ook voor mij de incasso datum veranderen naar de 30e van de maand? Ik heb het rekeningnummer gewijzigd maar de incasso datum wijzigen kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt
Hey
Ook voor je Thuis abonnement ga ik dit voor je regelen! Je kunt je incassodatum van je Thuis abonnement aanpassen naar de 20e, 25e of 30e in de maand. Welke periode heeft jouw voorkeur? Dan maak ik dit graag voor je in orde!
Hi
Dat is geen probleem! Jouw betaaldatum is gebaseerd op de startdatum van het contract, de incasso datum staat nu op de 21e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus heb je hem liever in het begin of aan het einde van de maand?
Ik hoor het graag van je!
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.
Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.
Hallo,
Kunnen mijn facturen van beide abonnementen,
eind van de maand worden afgeschreven?
Hoi
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.
Hoi
Hoi!
Ik zou ook graag de automatische incassodatum willen veranderen. Graag na het eind van de maand als het kan! :)
groetjes Chayenne
Hi
Als je vraag over mobiel gaat dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen.
Ik hoor graag van je!
Ik ben net klant geworden per 27 juli en al op 5 augustus willen jullie de eerste maand incasseren. Ik ben gewend einde van de maand te betalen. Willen jullie mijn incassodatum aanpassen naar de 24e van de maand?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.