Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Janelle_kerk, dat maak ik graag in orde voor je! Ik zie dat jouw Thuis abonnement al op rond de 30e van de maand staat, wil je deze naar rond de 25e of rond de 20e verplaatsen?

Goedemiddag,

Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!

Reputatie 7
Badge +9

@byang117 Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 werkdagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 6

Hoi @paas72, jouw incassodatum is al gewijzigd, @Boris heeft jou negen dagen geleden antwoord gegeven op jouw eerdere bericht! :smiley:  Vanaf volgende maand wordt de incasso op de 30e behandeld.

zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....

Goedemorgen,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.

Groet Bin Bin

Reputatie 7

Hi Alex,

Voor Mobiel heb ik ook het verzoek ingediend om jouw incassodatum aan te laten passen en voor Mobiel zou dit dan wel op de 1e van de maand worden. De afdeling Incasso gaat dit verder oppakken, verwerken en verzorgt een terugkoppeling wanneer het is geregeld.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ikweetniks_020, dat maak ik graag in orde voor je! Wil je dit bij je Thuis abonnement laten toepassen of bij Mobiel? Indien het Thuis is: ik heb meer gegevens nodig om je profiel in te kunnen zien. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand is - de eerste van de maand bestaat niet in de incassocycli → dit wordt rond de 20e, rond de 25e, of rond de 30e van de maand.

Hallo,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.

Groet Alex

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @frans-devries, het is gewijzigd! Vanaf volgende maand zal de incassodatum rond de 30e zijn bij Thuis. Mocht ik iets anders voor je kunnen doen, geef alsjeblieft een seintje! 😉

Hallo,

Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?

Groet Frans

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jan68 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Reputatie 1

Ok dankje…

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan68, we streven ernaar binnen 24 tot maximaal 48 uur een antwoord te geven. Ik zal onze mobiele toppers nog eens subtiel aan de mouw trekken, dan kun je straks de bevestiging ontvangen dat ook de drie mobiele abonnementen gewijzigd zijn qua incassodata. 

Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder! 

Reputatie 1

Niemand?

Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.

 

Reputatie 1

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.

Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?

Reputatie 7

De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?

@Darwin007,

Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!

Reputatie 1

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Reputatie 1

jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.

Alvast vriendelijk bedankt..

Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan68, dat maken we graag in orde voor je! Gaat het om drie mobiele abonnementen? Zo ja, dan zorg ik ervoor dat de collega's van Mobiel jouw incasso's vanaf volgende maand naar rond de eerste van de maand verzetten.

Reputatie 1

Goedendag,

Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RuffPlayA, dat is zeer zeker mogelijk, daar help ik je graag bij!

Gaat het om jouw mobiele abonnement of je thuis abonnement? Indien het om Thuis gaat, pas ik dit graag voor je aan, maar dan heb ik wel de volgende gegevens nodig:

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Stuur me een privébericht (de link is klikbaar), dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand rond de 31e van de maand is - de eerste gaat niet, we werken in incassocycli van 20, 25 en 31! 😊

Beste meneer / mevrouw,

Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Ashley Audhoe

Reputatie 7

@Darwin007

Dit verzoek heb ik voor je ingediend bij onze afdeling Incasso. Zij zullen dit verder voor je oppakken!

Reageer